اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی:

با پیروزی مقابل تیم والیبال نوین کشاورز از فشار روانی آزاد شدیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: علی‌رغم وجود استرس شدید قبل از بازی با نوین کشاورز با پیروزی بر این تیم از فشار روانی شکست‌های اخیر آزاد شدیم.

با پیروزی مقابل تیم والیبال نوین کشاورز از فشار روانی آزاد شدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جبار قوچان‌نژاد ظهر امروز پس از پیروزی تیمش در دیدار دیروز 27 دی ماه از هفته ششم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور مقابل تیم والیبال نوین کشاورز تهران اظهار کرد: با این پیروزی و کسب 3 امتیاز پس از شکست‌های اخیر بازیکنان شرایط روحی خوبی بدست آوردند.

وی با اشاره به اینکه شکست‌های 3 بر 2 قبلی باخت محسوب نمی‌شود و هر کدام یک امتیاز برایمان در پی داشت، گفت: علی‌رغم اینکه بر روی بهبود شرایط روحی بازیکنان برای این دیدار خیلی کار کرده بودیم باز هم استرس پیروزی در مقابل نوین کشاورز بر روی کیفیت بازی اثر منفی گذاشته بود.

سرمربی تیم والیبال میزان با بیان اینکه تیم نوین کشاورز برای فاصله گرفتن از انتهای جدول با تمام وجود می‌جنگید و چیزی را برای از دست دادن نداشت بیان کرد: هر چند بازی زیبا و کم اشتباهی را از بازیکنانم شاهد نبودم اما با همت و تلاش آنان توانستیم 3 امتیاز این بازی را بدست آوریم و از فشار روانی آزاد شویم.

وی با اشاره به میزبانی تیمش در دیدار بعدی روز چهارشنبه 4 بهمن ماه مقابل تیم والیبال کاله مازندران ابراز امیدواری کرد: با شرایط روحی خوبی که در تیم حاکم شده است در دیدارهای بعدی نیز نتایج خوبی را کسب کنیم.

قوچان نژاد با اعتقاد به اینکه اعتراضات تیم نوین کشاورز در گیم پایانی به تصمیمات داور بیشتر سیاه‌نمایی بود، اظهار داشت: در چندین امتیاز در گیم‌های ابتدایی نیز اشتباهات داوری برای تیم ما هم اتفاق افتاد اما صبور بودیم و اعتراضی نکردیم.

گفتنی است تیم والیبال میزان خراسان رضوی با این پیروزی 28 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال کشور باقی ماند و نسبت به دو تیم بالاتر خود سایپا البرز و پیشگامان کویر یزد تنها یک امتیاز اختلاف دارد.

شایان ذکر است تیم‌های پیکان تهران، کاله مازندران، متین ورامین و شهرداری ارومیه به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند.

انتهای پیام/70005/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول