اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بروجرد:

معاونت پرورشی بروجرد رتبه برتر لرستان را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بروجرد توانسته در فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی لرستان رتبه برتر را کسب کند.

معاونت پرورشی بروجرد رتبه برتر لرستان را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد فرج‌الله شاهوردی‌زاده ظهر امروز در جلسه پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بروجرد گفت: اداره کل آموزش و پرورش لرستان طی نامه‌ای اعلام کرده که طی ارزیابی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان اداره کل و معاونت پرورشی و فرهنگی، معاونت پرورشی و فرهنگی بروجرد توانسته رتبه برتر لرستان را در فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی به دست آورد.

وی افزود: شاخص‌هایی که سبب کسب رتبه برتر در این زمینه شده‌اند شامل برگزاری منظم و کیفی جلسه‌های پرسش و پاسخ دانش‌آموزان، اجرای شیوه‌نامه مدارس قرآنی و سازماندهی نیروهای این مدارس، خلاقیت در اجرای برنامه هفته قرآن و همچنین اجرای برنامه‌های امامت، ولایت و دهه کرامت بوده است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: امیدواریم که معاونت پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش بروجرد از این به بعد بتواند همچنان این رتبه برتر در زمینه‌های مختلف را حفظ کند.

انتهای پیام/2304/ش10/ظ/1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول