اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

میزبانی امتیاز مهم ذوب‌آهن برای چهار تایی شدن

خبرگزاری فارس: میزبانی در مرحله یک چهارم جام حذفی و حضور هواداران در ورزشگاه فولادشهر امتیاز مثبتی است که تیم ذوب‌آهن باید به بهترین شکل از آن برای شکست تیم پرسپولیس و صعود به جمع چهار تیم برتر جام حذفی بهره برداری کند.

میزبانی امتیاز مهم ذوب‌آهن برای چهار تایی شدن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قرعه کشی مرحله یک چهارم مسابقات جام حذفی فوتبال ایران با حضور نمایندگان تیم‌های مختلف برگزار شده و تیم ذوب‌آهن بر حسب قرعه در ورزشگاه فولادشهر از تیم پرسپولیس تهران پذیرایی می‌کند.

در مسابقات جام حذفی به دلیل تک حذفی بودن مسابقات امتیاز میزبانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تیمی که این پوئن مثبت را به دست بیاورد، می‌تواند یک گام جلوتر از حریف باشد.

اهمیت میزبانی در جام حذفی به اندازه‌ای است که باشگاه پرسپولیس در پی اعلام میزبانی ذوب‌آهن، مدعی شد تخلفاتی صورت گرفته تا به نوعی ناراحتی خود را از میزبان نشدنش در این دیدار اعلام کند.

در حال حاضر تیم ذوب‌آهن در لیگ برتر وضعیت مناسبی ندارد و موفقیت در جام حذفی کوتاه ترین مسیر برای آسیایی شدن این تیم است از این رو شاگردان فرهاد کاظمی باید از موقعیت به دست آمده بهترین استفاده را داشته باشند.

به نظر می‌رسد در حال حاضر بقا در لیگ برتر برای ذوبی‌ها از اهمیت بالاتری برخوردار باشد اما نمی‌توان از نیروی انگیزشی مثبتی که موفقیت در جام حذفی برای این تیم به دنبال خواهد داشت، به سادگی عبور کرد.

نباید این نکته را نیز از نظر دور داشت که تیم پرسپولیس نیز به واسطه ناکامی‌های مکرر در لیگ، نیاز مبرمی به درخشش در جام حذفی دارد اما قهرمانی در جام حذفی برای تیمی که سابقه نایب قهرمانی آسیا را دارد، زیاد دور از ذهن نیست.

انتهای پیام/63006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول