اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

پنجمین جشنواره «کاریکاتور علیه اعتیاد» در اردل پایان یافت

خبرگزاری فارس: پنجمین جشنواره کاریکاتور علیه اعتیاد امروز با معرفی نفرات برتر در شهرستان اردل به کار خود پایان داد.

پنجمین جشنواره «کاریکاتور علیه اعتیاد» در اردل پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، معاون فرهنگی هنری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در آیین اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره در راستای سیاست‌های راهبردی کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و ایجاد رقابت سالم بین هنرمندان استان برگزار می‌شود.

بهمن اکبریان با بیان اینکه این جشنواره در دو گروه سنی زیر 30 سال و بالاتر از آن برگزار می‎شود، افزود: بر همین اساس در این دو رده سنی چهار اثر برتر و تعدادی آثار قابل تقدیر معرفی می‎شود.

وی با بیان اینکه در مرحله اول این جشنواره 53 اثر به دبیرخانه ارسال شد، تصریح کرد: با دعوت از هنرمندان این آثار و برپایی کارگاه آموزشی به طور کلی 89 اثر در این جشنواره خلق و به رقابت گذاشته شد.

معاون فرهنگی هنری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در نهایت از سوی هیئت داوران جشنواره 10 اثر به عنوان آثار برگزیده و چهار اثر به عنوان آثار قابل تقدیر انتخاب شد.

اکبریان، بهره‌گیری از زبان هنر را از بهترین راهکارهای پیشگیری از اعتیاد عنوان کرد و گفت: هنر یکی از مهم‌ترین ابزاری است که می‎توان با بهره‌گیری درست از آن بسیاری از مسائل و معضلات اجتماعی را برطرف کرد.

وی، اعتیاد به مواد مخدر را از مهم‌ترین مسائل و معضلات اجتماعی برشمرد و افزود: تلاش ما در این جشنواره این است که با بهره‌گیری از هنر کاریکاتور بتوانیم آثار و پیامدهای این پدیده شوم و سیاه را بیش از پیش برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم.

به گزارش فارس، حجت‌الله فولادی، عبدالله حمزه و پروانه رمضانی توانستند مقام‌های اول تا سوم این جشنواره را به خود اختصاص دهند و فاطمه همتی و آرمین محمودی نیز به طور مشترک مقام چهارم رده سنی بالای 30 را کسب کردند و اثر اتابک حسین‌پور در این بخش تقدیر شد.

در رده سنی زیر 30 سال نیز به ترتیب راضیه عیدی، پدرام فرخ‌نیا، قباد اسدی و بابک فولادی مقام‌های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند و از معصومه ظفریان، حمیده ابراهیمی و نسرین فیض‌اللهی نیز در این بخش تقدیر شد.

انتهای پیام/68004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول