اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نهم لیگ دسته اول هندبال

صبا در آخرین بازی خانگی از ثامن الحجج پذیرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم هندبال صبای قم در آخرین دیدار خانگی از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از تیم ثامن الحجج آمل پذیرایی می‌کند.

صبا در آخرین بازی خانگی از ثامن الحجج پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هندبالیست‌های صبای قم در هشت بازی قبلی مراحل رفت و برگشت مقدماتی لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور در چهار بازی خانگی به میدان رفته‌ و موفق به کسب چهار برد متوالی شده‌اند؛ البته همین تعداد پیروزی را نیز در خارج از خانه کسب کرده‌اند و هم‌اکنون با 16 امتیاز رتبه نخست جدول گروه اول لیگ دسته اول هندبال را در اختیار دارند.

اکنون نوبت به آخرین بازی خانگی این تیم با ثامن الحجج آمل رسیده است و بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون هندبال در هفته نهم از مرحله گروهی لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور تیم صبای قم روز جمعه بیست و نهم دی‌ ماه در دیداری خانگی مقابل ثامن الحجج آمل قرار می‌گیرد.

بر این اساس هفته پنجم بازی‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور روز جمعه این هفته در حالی برگزار می‌شود که صبای قم بعد از شکست دادن تیم‌های هیئت یزد، زنجان، کرمانشاه و پارس مس فلاورجان به دنبال شکست دادن تیم ثامن الحجج آمل است.

شاگردان غلامعلی اکبرآبادی در تیم هندبال مردان باشگاه صبای قم مسابقات مرحله گروهی این فصل را تاکنون بسیار خوب پشت سر گذاشته‌اند و در حالی که از هشت بازی قبل خود هشت پیروزی قاطع در کارنامه دارند، در حضور تماشاگران قمی به مصاف تیم ثامن الحجج آمل می‌روند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هندبال دیدار تیم‌های هندبال صبای قم و ثامن الحجج آمل از هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از ساعت 16 در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم به انجام خواهد رسید.

این دیدار در حالی به میزبانی تیم هندبال صبای قم برگزار می‌شود که صبایی‌ها در دیدار قبل خود در خانه با هیئت کرمانشاه به پیروزی رسیدند و در آخرین بازی خود که از قضا خارج از خانه با تیم هیئت زنجان بود، با حساب 41 بر 26 میزبان خود را شکست دادند تا بهترین خط حمله لیگ امسال را نیز در اختیار داشته باشند.

امسال در مسابقات لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه‌های کشور 12 تیم در دو گروه شش تیمی حضور دارند و بعد از انجام بازی‌های رفت و برگشت هر دو گروه، چهار تیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کرده و از بین آنها دو تیم راهی لیگ برتر هندبال مردان کشور می‌شوند.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول