اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

بازدید نامحسوس از آرایشگاه‌های شهر دیلم

خبرگزاری فارس: به منظور ارزیابی طرح استفاده از وسایل آرایشی شخصی به طور نامحسوس از تعدادی از آرایشگاه‌های شهر دیلم بازدید شد.

بازدید نامحسوس از آرایشگاه‌های شهر دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان دیلم اظهار داشت: در این طرح ضربتی با استفاده از تعدادی از بازرسان بهداشتی که برای آرایشگاه‌ها ناشناس بودند وضعیت بهداشتی و استفاده از وسایل شخصی در آرایشگاه‌های تحت پوشش مراکز حضرت فاطمه(س) و امام رضا(ع) مورد ارزیابی قرار گرفت.

فاطمه علیمرادی بیان داشت: از 25 آرایشگاه زنانه و مردانه مورد بازدید 16 آرایشگاه از وسایل شخصی و یکبار مصرف استفاده می‌کردند.

وی افزود: در این طرح از 17 آرایشگاه زنانه و هشت آرایشگاه مردانه بازدید بهداشتی انجام شد.

علیمرادی خاطرنشان کرد: وسایل شخصی آرایشی مورد استفاده در آرایشگاه مردانه شامل پیش‌بند، قیچی، موپران، شانه دولبه، برس سر، تیغ و دسته تیغ (در صورت استفاده از تیغ)، حوله، شانه پلاستیکی ماشین اصلاح و کیف نگهداری وسایل می‌باشد.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان دیلم در ادامه اظهار داشت: پیش‌بند، هدسر، موچین، قیچی ابرو، برس ابرو، تیغ و دسته تیغ (در صورت استفاده از تیغ)، پیش‌بند کوتاه کردن مو، قیچی کوتاه کردن مو، موپران، شانه، کلیپس، برس سر، حوله و کیف نگهداری وسایل از جمله وسایل شخصی آرایشی مورد استفاده در آرایشگاه‌های زنانه است.

وی گفت: برای پیشگیری از ایدز و هپاتیت و بیماری‌های پوستی و قارچی هر فرد باید این وسایل را تهیه کرده و آرایشگر نیز موظف است از وسیله آرایشی شخصی برای اصلاح هر فرد استفاده کند. 

وی اضافه کرد: طرح استفاده از وسایل آرایشی شخصی از خردادماه سال گذشته در شهرستان دیلم اجرا شده و تا کنون با تلاش همکاران بهداشت محیط و حمایت و همکاری مسئولان نتایج خوبی در بر داشته است.    

انتهای پیام/66005/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول