اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب اکثریت آرا صورت گرفت

ابقای رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان مرکزی در سمت خود

خبرگزاری فارس: مجمع انتخابی رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان مرکزی با حضور رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان در اراک برگزار و طی آن ابراهیم نصیری با کسب 16 رأی بار دیگر در این سمت ابقا شد.

ابقای رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان مرکزی در سمت خود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابی رئیس هیئت استان مرکزی گفت: موفقیت در هر مجموعه‌ای وابسته به همکاری، همدلی و همسویی همه اعضای آن مجموعه است و هیچ مدیری به تنهایی نمی‌تواند موفقیت مجموعه تحت امر خود را تضمین کند.

محمود خسروی‌وفا افزود: در امر ورزش لازمه رسیدن به موفقیت و پیروزی همدلی و هماهنگی بین مجموعه است که باید به عنوان اصل در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همه افراد اعم از ورزشکار، مربی، مدیر و مسئول باید دست به دست هم داده و با تعامل سازنده با یکدیگر در راستای پیشبرد اهداف گام بردارند.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان در ادامه با اشاره به جایگاه ارزنده استان مرکزی در بخش ورزش جانبازان و معلولان در سطح کشور بیان داشت: خوشبختانه ورزشکاران جانباز و معلول این استان در سطح ملی درخشش خوبی داشته و از جایگاه ارزنده‌‌ای برخوردارند.

خسروی‌وفا گفت: حضور در هیئت‌ رئیسه فدراسیون نقش موثری در کمک به هیئت استان و موفقیت این هیئت دارد که رئیس هیئت باید برای حضور در هیئت رئیسه رایزنی‌های خود را انجام داده و با مسئولان در تعامل باشد تا بتواند از این ظرفیت نهایت بهره را برای ارتقای ورزش استان ببرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم استعدادیابی از جوانان و نوجوانان تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیار مؤثر در امر شناسایی استعدادها تعامل با وزارت آموزش و پرورش به منظور حضور در مدارس استثنایی است که به زودی در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای با این وزارتخانه امضا و طرح استعدادیابی از مدارس را برای شناسایی استعدادهای پایه آغاز خواهیم کرد.

در این مجمع با رای گیری اعضا ابراهیم نصیری با کسب اکثریت آرا چهار سال دیگر هدایت هیئت جانبازان و معلولان استان مرکزی را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/87002/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول