اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب تبریز خبر داد

روند رو به رشد ویلاسازی غیرمجاز در اطراف شهرستان‌ها

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب تبریز گفت: متاسفانه طی چند سال اخیر در اطراف شهرستان‌ها به شدت روند ویلاسازی به صورت غیرمجار رو به رشد بوده است.

روند رو به رشد ویلاسازی غیرمجاز در اطراف شهرستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان آذربایجان‌شرقی، موسی خلیل‌الهی در جلسه جرائم خاص استان برای بررسی اثرات تخریبی زیست محیطی حفر چاه‌های غیرمجاز و راه‌های مقابله با آن، با اشاره به فرهنگ غلط استفاده از منابع آب‌های زیرزمینی اظهار کرد: متاسفانه در چند سال اخیر در اطراف شهرستان‌ها به شدت روند ویلاسازی به صورت غیرمجار رو به رشد بوده است.

وی افزود: هر کسی که قطعه زمینی دارد ابتدا یک دیوارکشی یا فنس‌کشی انجام داده و سپس به حفر چاه مبادرت می‌کند که حفر این چاه‌ها به صورت غیرمجاز بوده و دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی با این قضیه به شکل هماهنگ و جدی برخورد می‌کند.

خلیل‌الهی ادامه داد: دستگاه قضایی در آذربایجان‌شرقی به لطف الهی بسیار خوب عمل کرده و در حال حاضر در این استان هیچ دستگاه حفاری جرأت کار و حفاری ندارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مالک اژدر شریفی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه با تقدیر و تشکر از دادستان عمومی و انقلاب تبریز و دادستان‌های شهرستان‌های استان گفت: با جدیت و تلاشی که دادستانی مرکز و شهرستان‌ها در زمینه جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز در استان دارند، مشکل خاصی در این خصوص نداریم و استان آذربایجان‌شرقی بهترین عملکرد را در این زمینه در بین استان‌های همجوار داشته است.

انتهای پیام/60002/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول