اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حکایت بسته‌بندی‌های پرسئوال کالا در مازندران

خبرگزاری فارس: بسته‌بندی عجیب کمپوت گلابی و پودر کاکائو در استان سوژه مناسبی برای خبرنگاران فارس در این رسانه شد.

حکایت بسته‌بندی‌های پرسئوال کالا در مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، این روزها که حکایت گرانی هر روزه کالا خود سوژه‌ای در بازار رسانه‌ای است این بار بسته‌های جالب در دو شهر مازندران خبرساز شد.

حکایت خرید یک آملی از یکی از واحدهای عرضه‌کننده کمپوت در نوع خود جالب بود.

این فرد برای خرید کمپوت گلابی برای مادر بیمارش که در بیمارستان فریدونکنار بستری بود به یکی از این مغازه‌ها مراجعه می‌کند و یک کمپوت گلابی با بسته‌بندی نایلونی از فروشنده فریدونکناری دریافت می‌کند.

شیطنت کودکان این فرد موجب می‌شود که بسته نایلونی با آرم شرکت «ت» پاره شده و ظرف فلزی کمپوت خودنمایی کند اما در کمال تعجب این خانواده مشاهده می‌کنند که بر روی ظرف فلزی این کمپوت برچسب کنسرو لوبیا با آرم شرکت «م» است و این امر این افراد را دچار تردید می‌کند که نکند لوبیا خریده باشیم.

این بار کنجکاوی موجب می‌شود قوطی باز شود و در کمال تعجب گلابی از درون کنسرو بیرون می‌آید.

اگر چه این خریداران به گلابی که خواست خودشان بود رسیدند اما نکته جالب این بود یک محصول با دو نوع بسته‌بندی و نام تجاری دو شرکت مختلف در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

این خریدار در تماس با شرکتی که نام آن بر روی قوطی کنسرو بود با این پاسخ مواجه می‌شود که ما تعدادی از قوطی‌های کنسرو خود را به این شرکت فروخته‌ایم.

اما خوب بود کاش نظارتی بود و به هر دو شرکت تذکر داده می‌شد که تا این حد بدسلیقگی و کم اهمیت فرض کردن مشتریان در روند بازار چه نقشی دارد.

این‌که یک شرکت قوطی‌های خود را بفروشد مشکلی نیست اما آیا شرکت دوم نمی‌توانست آرم شرکت فروشنده را برداشته و نام شرکت خود را با نام اصلی محصول برچسب کند.

بادام زمینی به جای پودر کاکائو

 

 

 

 

اما فروشنده و شرکت دوم بدشانس‌تر بود چون این بار خبرنگار فارس خریدار محصول بود.

جاوید عباسی می‌گوید: موضوع پودر کاکائو این روزها محفل داغ صحبت‌های مردم در برخی شهرهای مازندران است و برای تأیید اخبار دریافتی اقدام به خرید کاکائو با نام تجاری یکی از برندهای معروف بسته‌بندی محصولات در مازندران شرکت «ج» کردم.

وی تأکید می‌کند: با پیگیری‌هایی که از مسئول واحد تولید در قائمشهر داشتم به ما اعلام کرد که کشور در حالت تحریم است و ما با توجه به عدم فروش بادام هندی از پوست‌های تهیه شده این ماده غذایی برای بسته‌بندی پودر کاکائو استفاده می‌کنیم.

عباسی ادامه داد: در حال حاضر به خاطر این موضوع، تماس‌های زیادی با واحد تولیدی و بسته‌بندی گرفته می‌شود.

مسئول این واحد تولیدی از خونسردی من در ارتباط با این موضوع تعجب کرد و گفت: بیشتر مشتریان این واحد تولیدی به خاطر این موضوع با عصبانیت با ما تماس می‌گیرند.

این تولید کننده در پایان اظهار امیدواری کرد که به‌زودی این مشکل رفع می‌شود.

اگر چه فایل صوتی مصاحبه با این تولیدکننده در دفتر خبرگزاری فارس مازندران موجود است اما به نظر می‌رسد شرایط اقتصادی کشور بهانه‌ای در دست واحدهایی است که قرار است ضرر و زیان بسیاری از فشارهای وارد شده به خود و سهل‌انگاری‌های تولید خود را بر گردن مشتری بیندازند.

 

========================

گزارش از جاوید عباسی و الناز پاک‌نیا

========================

انتهای‌‌پیام/86011/86004/م40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول