اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بیمه رازی:

بیمه رازی در بحث بیمه موتورسیکلت به صورت تخصصی وارد شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بیمه رازی با اشاره به ورود این بیمه به صورت تخصصی در بحث بیمه موتورسیکلت گفت: بیش از 70 درصد موتورسیکلت‌هایی که در سطح کشور بیمه هستند، زیرپوشش بیمه رازی قرار دارند.

بیمه رازی در بحث بیمه موتورسیکلت به صورت تخصصی وارد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد یه نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، یونس مظلومی در مراسم افتتاح سرپرستی بیمه رازی در استان یزد با بیان اینکه این بیمه خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌دهد، اظهار داشت: بیمه رازی در صدور بیمه نامه موتورسیکلت تجربه ویژه‌ای دارد و کارکنان این مجموعه از توانمندی خاصی در این زمینه برخوردارند.

وی با اشاره به حجم بالای موتورسیکلت در کشور، توجه به بحث بیمه این نوع وسایل نقلیه را مورد تاکید قرار داد.

وی بیمه رازی را در سطح کشور در همه بخش‌ها پیشرو توصیف کرد و گفت: به دنبال ارائه خدماتی هستیم که از سوی سایر بیمه‌ها ارائه نمی‌شود.

مدیرعامل بیمه رازی خاطرنشان کرد: در کنار ارائه خدمات صدور بیمه نامه‌های تکمیلی درمان، بیمه نامه‌های تکمیلی بازنشستگی از سوی بیمه رازی صادر می‌شود.

وی از صدور بیمه نامه‌های بزرگ در کنار بیمه نامه‌های خرد در طرح‌های اقتصادی کلان خبر داد و گفت: در حال حاضر شناورهای خارجی با بیمه نامه رازی به آب‌های خلیج فارس و دریای عمان وارد می‌شوند.

مدیرعامل بیمه رازی اضافه کرد: همچنین در بحث بیمه نامه‌های بزرگ تمام تأسیسات شرکت‌های پایانه صادرات نفتی در جزیره خارک و بندر نکا دارای بیمه نامه‌های رازی هستند.

وی صدور بیمه نامه مسئولیت مدنی به صورت انبوه و گسترده را از دیگر خدمات بیمه رازی برشمرد و تصریح کرد: در بحث بیمه زندگی نیز دو سال است که وارد شده‌ایم و توسعه خوبی داشته است.

رئیس هیئت مدیره بیمه رازی کشور نیز در سخنانی به سوابق، طرح‌ها، برنامه‌ها و خدمات مختلف این بیمه به افراد زیرپوشش در سطح کشور اشاره کرد و گفت: بیمه رازی از قدیمی‌ترین بیمه‌هایی است که در ایران فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون بیش از هفت میلیون بیمه نامه رازی در کشور در دست مردم است.

محمدرضا گنجی اضافه کرد: تاکنون 26شعبه بیمه رازی در سطح کشور افتتاح شده و 850 نمایندگی هم در اقصی نقاط کشور در خدمت به مردم و بیمه گذاران فعالیت جدی دارند.

وی با بیان اینکه بیمه رازی در استان یزد جوان است، اظهار داشت: در این استان نیاز به ایجاد و راه‌اندازی 50 نمایندگی وجود دارد و در این زمینه آماده هرگونه همکاری هستیم.

انتهای پیام/2464/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول