اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون بدمینتون:

مانند گذشته تیم ملی بدمینتون محدود به استان خاصی نیست

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون بدمینتون گفت: در سال‌های گذشته تیم ملی بدمینتون به نفرات برخی استان‌ها محدود شده بود اما در حال حاضر از محروم‌ترین استان‌ها نیز بازیکن ملی‌پوش داریم.

مانند گذشته تیم ملی بدمینتون محدود به استان خاصی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل مهاجری در مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان اصفهان که دقایقی قبل در محل تالار افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: ورزش بدمینتون در طول سال‌های گذشته در سراسر کشور با پیشرفت مواجه شده است و برخلاف گذشته که بازیکنان استان‌ها محروم در تیم ملی جایی نداشتند، در حال حاضر از استانی مانند کردستان نیز ملی‌پوش داریم.

وی با اشاره به انتخاب اسماعیلی به عنوان رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان بیان کرد: از حضور یزدان‌پناه در انتخابات هیئت اصفهان قدردانی می‌کنم زیرا وی با حضور خود گرمای خاصی به این رقابت داده بود.

دبیر فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه فدراسیون از استان اصفهان انتظارات بالایی دارد، تصریح کرد: اصفهان با وجود سالن اختصاصی رشته بدمینتون از ظرفیت بالایی برای پیشرفت برخوردار است و باید با استفاده از این امکانات جایگاهی همانند استان زنجان پیدا کند.

وی ادامه داد: رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان در دوره دوم ریاست کار دشوارتری پیش رو دارد زیرا انتظارات از این استان بالاست.

مهاجری با ابراز امیدواری نسبت به پیشرفت هر چه بیشتر این رشته ورزشی در استان اصفهان بیان کرد: امیدوارم با برنامه‌هایی که هیئت پیش رو دارد، در سال‌های آینده تعداد بیشتری از نفرات ملی‌پوش از استان اصفهان باشند.

انتهای پیام/63006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول