اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلانتر 168 سیزده آبان:

راهنمایی مالباخته زورگیر سابقه‌دار را گرفتار قانون کرد

خبرگزاری فارس: کلانتر 168 سیزده آبان از دستگیری یک سارق زورگیر که با راهنمایی شاکی طی اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد.

راهنمایی مالباخته زورگیر سابقه‌دار را گرفتار قانون کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، ضرغام امیری از دستگیری یک سارق زورگیر که با راهنمایی شاکی طی اجرای طرح امنیت محله محور در خیابان امانی جنوبی خبر داد.

رئیس کلانتری 168 سیزده آبان به تشریح جزییات خبر فوق پرداخت.

به گفته وی در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران این یگان هنگام گشت‌زنی در خیابان «امانی جنوبی» محله سیزده آبان بودند که فردی سراسیمه به واحد گشت مراجعه کرد.

این مقام انتظامی گفت: شاکی که «سعید» نام داشت به ماموران گفت چند روز پیش از منزل برای رفتن به محل کارم سوار خودرو ام شدم، زمانی که قصد حرکت داشتم که فردی با تهدید قمه راهم را بست و گردنبند طلا، ساعت مچی،ضبط خودرو تلفن همراه و کیف پولم را به سرقت برده و متواری شد.

شاکی ادامه داد،دقایقی قبل هنگام عبور در خیابان بودم که متهم را که در حال پرسه زدن بود مشاهده کردم، ماموران بعد از گرفتن مشخصات ظاهری متهم بلافاصله برای دستگیری او وارد عمل شده و به گشت‌زنی در خیابان پرداختند که در این هنگام متوجه پرسه زنی فردی با همان مشخصات شدند اما متهم به محض مشاهده پلیس قصد فرار داشت که با سرعت عمل به موقع ماموران دستگیر شد

این مقام مسئول در پلیس پایتخت ادامه داد: ماموران بلافاصله به تعقیب متهم پرداختند که طی تعقیب و گریزی کوتاهی موفق شدند متهم را در یکی از کوچه‌های فرعی متوقف و دستگیر کنند.

وی عنوان کرد: ‌در بازرسی از متهم که «مسعود» نام داشت یک قبضه قمه و ساعت مچی شاکی کشف شد که ماموران متهم را به همراه شاکی و اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

کلانتر 168 سیزده آبان در پایان خاطر نشان کرد: با انتقال متهم به کلانتری او مورد بازجویی قرار گرفت که طی آن مشخص شد متهم سابقه‌دار است و چندین مرتبه به اتهام سرقت و زورگیری بازداشت شده است. 

انتهای پیام/2462/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول