اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلانتر 170 کهریزک:

پرسه‌زنی با موتورسیکلت مسروقه سارق زورگیر را گرفتار قانون کرد

خبرگزاری فارس: کلانتر 170 کهریزک از دستگیری یک سارق زورگیر در محدوده کهریزک خبر داد و افزود: متهم هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه در این محدوده شناسایی و بازداشت شد.

پرسه‌زنی با موتورسیکلت مسروقه سارق زورگیر را گرفتار قانون کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، بایرام علی گوزل‌زاده ضمن اشاره به دستگیری یک سارق زورگیر موتورسیکلت در محدوده کهریزک از نحوه دستگیری این متهم‏، گفت.

این مقام انتظامی در تشریح خبر عنوان کرد که در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده کهریزک بودند که متوجه مشخصات و پلاک مخدوش یک موتورسیکلت در حال تردد شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به ظواهر امر احساس می‌شد که این موتورسیکلت مسروقه است ماموران بعد از استعلام از مرکز پیام متوجه شدند موتورسیکلت سرقتی می باشد که بلافاصله به موتور سوار دستور توقف دادند اما او به محض مشاهده پلیس و علی رغم شنیدن دستور توقف آنها اقدام به فرار کرد که این امر به تعقیب وی در خیابان منتهی شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران موتورسیکلت مذکور را تعقیب کرده و در فرصتی مناسب راه وی را سد کردند و متهم را که سعی کرد با پای پیاده از محل بگریزد را دستگیر کردند در بازرسی از متهم یک قبضه چاقو و یک دسته کلید کشف شد.

رئیس کلانتری 170 کهریزک در پایان تصریح کرد: ماموران متهم را به همراه اموال مکشوفه به کلانتری انتقال دادند ،در کلانتری تحقیقات صورت گرفت و متهم که «هومن» نام داشت در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و عنوان داشت که موتورسیکلت مذکور را مدتی پیش از محدوده امین آباد به سرقت برده است که متعاقب آن هماهنگی‌های لازم برای شناسایی مالباخته صورت گرفت.

بر پایه این گزارش، متهم این پرونده برای سیر تحقیقات تکمیلی به پایگاه نهم پلیس آگاهی منتقل شد. 

انتهای پیام/2462/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول