اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌شرقی خبر داد

ایجاد نمایندگی اداره استاندارد در شهرهای آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد آذربایجان‌شرقی از ایجاد نمایندگی اداره استاندارد در سایر شهرهای استان خبر داد.

ایجاد نمایندگی اداره استاندارد در شهرهای آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد آذربایجان‌شرقی، ساسان فرشی اظهار کرد: شهرستان‌های آذرشهر، اهر، میانه، سراب و شبستر در آینده‌ای نزدیک شاهد ایجاد این نمایندگی‌ها خواهند بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه 10 درصد صنایع کشور در استان آذربایجان‌شرقی واقع است و این استان به عنوان قطب بزرگ اقتصادی کشور محسوب می‌شود خواستار افزایش نمایندگی‌های این اداره کل در سایر شهرهای استان بودیم که با کمک‌های رئیس سازمان ملی استاندارد با درخواست دراین مورد موافقت شده است.

وی با اشاره به ارتقاء جایگاه موسسه استاندارد به سازمان ملی استاندارد در سال گذشته یادآور شد: مسئولیت و وظایف سنگینی بردوش این سازمان گذاشته شده است و چون مقوله استاندارد به عنوان یک مطالبه ملی بوده پس با وسعت کار و وظایف این اداره کل می‌طلبید که در سایر نقاط استان نیز برای تسهیل امور صنایع و واحدهای تولیدی این نمایندگی‌ها ایجاد شود.

فرشی اضافه کرد: با ایجاد نمایندگی اداره استاندارد در شهرستان‌های آذرشهر، اهر، میانه،سراب و شبستر در آینده‌ای نزدیک صنایع و واحدهای تولیدی موجود در این شهرها تمام امور صدور و تمدید و سایر موارد را در کمترین زمان به اتمام خواهند رساند.

انتهای پیام/60002/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول