اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

وزیر دفاع فرانسه: حملات هوایی فرانسه در مالی همچنان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع فرانسه امروز در اظهاراتی از ادامه حملات نظامی فرانسه به کشور مالی به بهانه مقابله با شورشیان و گرو‌ه‌های مسلح این کشور خبر داد.

وزیر دفاع فرانسه: حملات هوایی فرانسه در مالی همچنان ادامه دارد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، «ژان ایو لودریان» وزیر دفاع فرانسه امروز در اظهاراتی اعلام کرد: «حملات هوایی ارتش فرانسه به مالی امروز یکشنبه نیز به منظور مقابله با گروه‌های مسلحی که هنوز پیشروی آنها به سوی جنوب این کشور کاملا متوقف نشده، ادامه دارد.»

وی با اشاره به عدم توقف کامل پیشروی گروه‌های مسلح به سوی جنوب مالی افزود: «حملات همچنان ادامه دارد. این حملات هم‌اکنون ادامه دارد و امشب و فردا نیز ادامه می‌یابد.»

وزیر دفاع فرانسه در ادامه خاطرنشان کرد: «تروریست‌ها از روز پنجشنبه از دو جبهه پیشروی کردند یکی غربی و دیگری شرقی. در خصوص جبهه شرقی می‌توانیم بگوییم که مداخلات مختلفی که ما انجام دادیم، پیشروی شورشیان را متوقف کرد اما در خصوص جبهه غربی درگیری‌ها هنوز ادامه دارد و به پایان نرسیده است.»

لودریان همچنین گفت: «مداخلات و حملات هنوز در جریان است و ما به تلاش خود برای جلوگیری از پیشروی شورشیان به سمت جنوب کشور ادامه می‌دهیم البته تا حدودی این کار را انجام داده‌ایم اما هنوز ممانعت کامل به عمل نیامده است.»

نیروهای فرانسوی روز جمعه گذشته اقدام به مداخله نظامی در کشور مالی کرده و اعلام کردند که گروه‌های مسلح را از شهر «کونا» به عقب رانده‌اند.

انتهای پیام/ر.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول