اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مانکن‌ها در گچساران به زیر می‌آیند

کارت زرد مجمع امور صنفی به پوشاک‌فروشان متخلف گچسارانی

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی گچساران گفت: با پوشاک فروشانی که پدیده بدحجابی را در این شهرستان رواج می‌دهند از این پس برخورد جدی می‌شود.

کارت زرد مجمع امور صنفی به پوشاک‌فروشان متخلف گچسارانی

سید ناصر حسینی امروز در حاشیه بازدید میدانی از واحدهای صنفی گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در گچساران مبنی بر ترویج تفکر بدحجابی در این شهرستان، گروهی از بازرسین امروز از واحدهای صنفی و مغازه‌های پوشاک بازدید میدانی به عمل آوردند.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید اشکالات و مواردی در زمینه ایجاد مانکن‌های نامناسب و فروش لباس‌های مغایر با حجاب اسلامی در برخی مغازه‌ها و پاساژهای گچساران مشاهده شد که با متخلفان برخورد و تذکر جدی داده شد.

رئیس مجمع امور صنفی گچساران بیان داشت: در این بررسی میدانی 22 مورد تخلف مشاهده و پروانه کسب هفت واحد صنفی نیز ضبط شد و این پروانه کسب‌ها در صورت اصلاح تخلف‌های صورت گرفته به واحدهای صنفی مذکور پس داده می‌شود.

حسینی عنوان کرد: این بازدیدها نباید به یک روز خلاصه شود و به همین منظور مقرر شد که به مدت یک ماه به صورت روزانه از واحدهای صنفی در سطح گچساران بررسی و بازدید میدانی صورت گیرد.

 وی با تأکید بر این‌که کلیه فروشندگان واحدهای صنفی که به عنوان متصدی اصلی نیستند، باید شناسایی و کارت مباشرت برای آن‌ها صادر شود، افزود: مسئولان باید با هرگونه عوامل و تحرکاتی که قصد رواج دادن آن را در سطح جامعه دارند و مغایر با اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده در کوتاه‌ترین زمان ممکن برخورد داشته باشند.

حسینی با اشاره به این‌که پروانه کسب واحدهای صنفی متخلف ابطال می‌شود، ابراز داشت: انتظار می‌رود که همشهریان با مشاهده هرگونه تخلف در زمینه بدحجابی در واحدهای صنفی با شماره 3037 این مجمع تماس بگیرند.

رئیس اتحادیه پوشاک گچساران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: در این بازدید متخلفان با تذکرات جدی ناظرین گروه بازدید مواجه شدند.

 شعبان گرامی تأکید کرد: فروشندگان البسه باید به شئونات اسلامی پایبند باشند و اجازه ندهند که مسئله بدحجابی در سطح شهرستان رواج پیدا کنند.

 وی بیان داشت: با بازرسی و نظارت مستمر می‌توان از بسیاری تخلف‌ها در سطح واحدهای صنفی جلوگیری کرد و به طور یقین این امر تأثیر زیادی در کاهش تخلفات دارد.

انتهای پیام /82010/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول