اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد زهک خبر داد

برگزاری کلاس آموزشی آسیب‌های اجتماعی در زهک

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زهک از برگزاری کلاس آموزشی آسیب‌های اجتماعی، ویژه مددجویان خبر داد.

برگزاری کلاس آموزشی آسیب‌های اجتماعی در زهک

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زهک، محمدرضا قنبری اظهار داشت: به منظور ایجاد تعامل پلیس و مردم؛ یک دوره کلاس آموزشی ویژه خانواده‌های شرکت کننده در طرح نظام جامع آموزشی تربیتی به منظور شناخت، کنترل و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تربیتی امام حسن مجتبی کمیته امداد امام‌خمینی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کلاس‌ها که با همکاری یکی از کارشناسان دایره امور اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد، آسیب‌های اجتماعی و به ویژه اثرات سوء مصرف مواد مخدر و نقش مخرب و خانمانسوز آن در خانواده‌ها و به طبع در اجتماع، به طور مفصل بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان زهک بیان کرد: از ویژگی‌های این کلاس‌ها، تعاملی بودن و پرسش و پاسخ بود که به سئوالات و ابهامات حاضران پاسخ مناسب ارائه شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین راه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی، به ویژه معضل اعتیاد، تقویت باورها و ارزش‌های دینی، فراهم آوردن زمینه اشتغال، تقویت مهر و محبت در درون خانواده به همراه بکارگیری مهارت‌های تربیتی به فرزندان است که این نهاد در رویکرد جدید خود، به این مقوله‌ها در بحث توانمندسازی خانواده‌ها نگاه ویژه‌ای دارد.

قنبری افزود: امسال 170 خانوار در طرح نظام جامع آموزشی تربیتی خانواده به منظور ارتقا سطح بینش و آگاهی و تحکیم خانواده، با رویکرد توانمندسازی افراد زیر حمایت، در کمیته امداد شهرستان زهک مشارکت دارند.

انتهای پیام/75004/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول