اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارگردان تئاتر:

نمایش‎های سنتی در کشور ما در حال فراموشی هستند

خبرگزاری فارس: نمایش‎های سنتی در کشور ما در حال فراموشی هستند، این بار «مبارک هوایی» می‎شود با هدف برقراری پیوند میان نمایش سنتی و مخاطب امروزی روی صحنه تالار هنر می‎رود.

نمایش‎های سنتی در کشور ما در حال فراموشی هستند

هاجر پورسینا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مبارک در تالار هنر هوایی می‎شود منتخب جشنواره اخیر تئاتر کمدی در اصفهان است که از 27 روی صحنه تالار هنر اصفهان اجرا می‎شود.

وی در مورد داستان این تئاتر افزود: مبارک هوایی می‎شود، داستان همان مبارک معروف است که این بار عاشق شده است و داستان از آنجایی آغاز می‎شود که یکی از تماشاگران عکاس هر شب به تماشای تئاتر می‌آید و از عروسک‌ها عکس می‌گیرد که این موضوع سبب می‎شود مبارک تصور کند این فرد عاشق او شده است.

این کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه این نمایش تاکنون ارتباط خوبی با تماشاگران برقرار کرده است، گفت: مبارک هوایی می‎شود با رعایت شئونات اخلاقی و به دور از بی‎نزاکتی، فضای مفرحی را برای مخاطبان به وجود می‌آورد.

وی از بازیگران این نمایش نام برد و گفت: عادل یوسفی، الهه خوشکام، ابراهیم رحمانی و سولماز زمانی بازیگران این نمایش هستند.

پورسینا در پایان عنوان کرد: این نمایش از 27 دی ماه تا 15 بهمن ماه به مدت 20 شب از ساعت 19 روی صحنه تالار هنر اجرا می‎شود.

انتهای پیام/2301/ب0/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول