اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس خبر داد

فعال‌سازی مجدد «سیمان سپوی» دهدشت تا پایان سال‌جاری

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس با اشاره به وقفه یک و نیم ساله در پروژه سیمان سپو گفت: با رایزنی‌هایی که در این مورد صورت گرفت این طرح تا پایان سال جاری فعال می‌شود.

فعال‌سازی مجدد «سیمان سپوی» دهدشت تا پایان سال‌جاری

حجت الاسلام والمسلمین سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به ظرفیت‌های عظیم شهرستان کهگیلویه در حوزه معدن ابراز داشت: وجود این سرمایه‌های خدادادی موقعیت مناسبی را برای پیشرفت و توسعه این منطقه به وجود آورده است.

بزرگواری با اشاره به این‌که جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام از برنامه‌های اصلی وی در دوره نمایندگی و وکالت مردم است، تصریح کرد: خلاء وجود سرمایه‌گذاران قوی و شرکت‌های بزرگ در این شهرستان‌ها به خوبی مشاهده می‌شود.

بزرگواری با بیان این‌که با احداث چند کارخانه بزرگ در شهرستان کهگیلویه و شهرهای اطراف معضل بیکاری تا حدود زیادی برطرف می‌شود، افزود: قطعا با توجه به ظرفیت‌های عظیم انسانی و طبیعی و نیز موقعیت مناسب این شهرستان سرمایه‌گذاری در این منطقه بسیار پر سود و مقرون به صرفه خواهد بود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌های بزرگ که می‌تواند تأثیر فراوانی بر رونق شهرستان کهگیلویه داشته باشد، کارخانه سیمان سپو است.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که این پروژه بیش از یک و نیم سال به دلیل برخی مشکلات در زمینه اعتبارات تعطیل شده بود، بیان کرد: با رایزنی‌هایی که با سرمایه‌گذار این طرح داشتیم تا پایان سال جاری سیمان سپو آغاز به کار می‌کند و ما شاهد فعالیت مجدد این طرح بزرگ هستیم.

دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به این‌که این کارخانه بر اساس آخرین تکنولوژى پیشرفته اروپا در صنایع سیمان احداث خواهد شد، بیان کرد: با اجرای این طرح برای بیش از 450 نفر به صورت مستقیم و بیش از سه‌هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

بزرگواری با بیان این‌که محصول تولیدى این کارخانه سیمان خاکستری خواهد بود، اضافه کرد: تولیدات کارخانه سیمان سپو علاوه بر پوشش بخشى زیادی از نیازهاى داخلى کشور به بازارهای خارجی صادر خواهد شد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس اذعان کرد: امیدواریم که با تأمین به موقع اعتبارات و نیز همت مسئولان شاهد فعالیت هرچه سریع‌تر این طرح بزرگ باشیم.

انتهای پیام/82008/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول