اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین سرپرست فرمانداری پردیس در گفت‏وگو با فارس:

بار جمعیتی پردیس در سایه مدیریت به فرصت تبدیل می‏شود

خبرگزاری فارس: نخستین سرپرست فرمانداری شهرستان پردیس گفت: بار جمعیتی پردیس در سایه مدیریت به فرصت تبدیل خواهد شد.

بار جمعیتی پردیس در سایه مدیریت به فرصت تبدیل می‏شود

ایرج بیگدلو امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: قبل از هر چیز باید گفت که این پست مانند هر پست دیگری امانتی است که باید خوب نگهداری و به سایران محول شود.

وی با اشاره به سوابق کاری گذشته خود خاطرنشان کرد: من قبل از حضور در شهرستان پردیس و خدمت به این مردم شریف به عنوان نماینده دوره سوم شوراهای اسلامی شهر در ملارد حضور داشتم.

بیگدلو اضافه کرد: در انتهای خدمت به عنوان شورای اسلامی شهر در سمت معاون سیاسی فرماندار شهرستان ملارد نیز خدمات خود را تداوم بخشیدم و همچنین مدتی عهده‏دار سمت مشاور عالی قطار شهری کرج استان البرز بودم.

سرپرست فرمانداری شهرستان پردیس افزود: همچنین با اصالتی زنجانی به مدت دو سال نیز به عنوان معاون عمرانی استاندار اردبیل افتخار خدمت به مردم شریف آن خطه را داشتم.

وی با بیان اینکه شهرستان پردیس دارای ظرفیت‏های بالقوه‏ای برای توسعه در زمینه‏های مختلف است، ادامه داد: شاید از منظری، بارگذاری قابل توجه جمعیتی در این شهرستان نوعی تهدید تلقی شود؛ اما با مدیریت صحیح می‏توان این تهدید را به فرصتی مغتنم برای توسعه تبدیل کرد.

بیگدلو اضافه کرد: علاوه بر این، طرح‏های بسیار بزرگ و سنگین ملی از سوی دولت در نقاط مختلف شهرستان پردیس در حال اجراست.

سرپرست فرمانداری شهرستان پردیس افزود: خوشبختانه دولت در سطوح مختلف برنامه‏ریزی و اجرایی خود نظر ویژه‏ای به شهرستان پردیس امروز و بخش مرکزی تهران دیروز داشته است.

وی با اشاره به بومهن به عنوان یکی از شهرهای شهرستان پردیس اظهار داشت: در حال حاضر شهر بومهن در ردیف یکی از مناطق شهری به اصطلاح کریدوری کشور قرار دارد.

بیگدلو اضافه کرد: بومهن محل گذر شاهراهی است که در ادامه مسیر خود به دو شاخه بزرگ و پرتردد هراز و دماوند- فیروزکوه ختم می‏شود؛ چنین شرایطی شاید فرصت مناسب تجاری قلمداد شود؛ اما از سوی دیگر مشکلات ترافیکی را رقم می‏زند.

سرپرست فرمانداری شهرستان پردیس افزود: از این رو، لزوم تداوم در اجرای پروژه کنارگذر جنوبی بومهن امری ضروری به نظر می‏رسد.

انتهای پیام67009/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول