اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مراغه:

سارق با کلید عروس سرقت می‌کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: با تیزهوشی مأموران پلیس آگاهی شهرستان مراغه فردی که از طریق تهدید اقدام به سرقت طلاجات می‌کرد دستگیر و به چند فقره سرقت و زورگیری اعتراف کرد.

سارق با کلید عروس سرقت می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه عیسی هاتفی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت همراه با ضرب و جرح از منزل فردی به هویت «م ـ ح» واقع در یکی از شهرک‌های این شهرستان با توجه به حساسیت مسئله مأموران پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی مراغه خاطرنشان کرد: با انجام یک‌سری تحقیقات جامع و تخصصی فنی مشخص شد سارق یا سارقان شناخت کامل نسبت به مالباخته و اعضای خانواده داشته از این رو با کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از منابع در دسترس و تحقیقات تکمیلی از اعضا خانواده نهایتا مشخص شد عروس خانواده با فردی در ارتباط بوده از این رو با استفاده از بانک اطلاعاتی و بررسی پیامک‌ها و تماس‌های وی نامبرده مجبور به اقرار شد.

وی افزود: عروس خانواده در اظهارات خود بیان کرد که به مدت یک سال است که با شخصی به هویت «ق ـ ش» آشنا شده و ارتباط تلفنی دارد که وی از این ارتباط سوء استفاده و مرا مورد تهدید قرار داده و مطالبه وجه و طلاجات کرده که قبلا دستبند طلای خود را به وی داده که وی جری‌تر شده و دوباره با تهدید و ارعاب، جواهرات دیگری را مطالبه کرده که به ناچار مجبور به دادن آدرس منزل پدرم شده و کلید منزل را در اختیار وی گذاشته که از این طریق متهم تمام طلاجات خودم و مادرم را به سرقت برد.

هاتفی تصریح کرد: متهم به این امر قانع نبوده مجددا عروس خانواده را مورد تهدید قرار داده تا اینکه به اجبار آدرس منزل مادر شوهر عروس خانواده را نیز گرفته و با اطلاعات قبلی متهم به هویت «ق ـ ش» به همراه دوستش با ورود به منزل مادر شوهر متهمه ضمن ضرب و جرح وی طلاجات او را سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی ادامه داد: به دنبال اقرار متهمه و با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی متهم با قرار ملاقات با متهمه به شهرستان مراغه هدایت و با تعقیب و مراقبت لازم و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر می‌شود.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی ضمن اعتراف به زورگیری به ارتکاب دو فقره سرقت منزل با همدستی فردی به نام «ب ـ ش» نیز اقرار که با هدایت متهم همدست وی نیز دستگیر و نامبرده نیز به مشارکت در یک فقره سرقت منزل اعتراف و در ادامه تحقیقات دو نفر مالخر طلاجات مسروقه دستگیر و تفهیم اتهام شده و متهمان به همراه پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/60007/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول