اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجن:

اجرای احکام الهی فلسفه شکل‌گیری حکومت اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجن گفت: نظام جمهوری اسلامی شکل‌ گرفته تا احکام و دستورات الهی تعطیل نشود و مردم از طریق آن بتوانند به سعادت دنیا و آخرت رهنمون شوند.

اجرای احکام الهی فلسفه شکل‌گیری حکومت اسلامی است

حجت‌الاسلام غلامحسین حسین‌نژادیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با تسلیت وفات حضرت محمد(ص)، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) آخرین پیامبر الهی، با آوردن دین اسلام در سرزمین حجاز منشا تحولات بسیار خوب و سازنده‌ای برای بشریت شد.

وی بر ضرورت گرامی‌داشت مناسبت‌های دینی تاکید کرد و گفت: ایام وفات، شهادت و ولادت بزرگان و اولیای دین بهترین فرصتی است که بتوان احکام و آموزه‌های دین اسلام را بیش از پیش تبیین کرد.

حسین‌نژادیان تصریح کرد: با برگزاری برنامه‌هایی از جمله وعظ و سخنرانی می‌توان مردم جامعه به ویژه جوانان را با فضایل بزرگان دین خود آشنا کرد و از این طریق آن‌ها در برابر هجمه‌های دشمن مصون داشت.

امام جمعه بروجن، دشمن‌شناسی را از مهمترین راهکارهای مقابله با هجمه‌های دشمن دانست و افزود: با تبیین احکام و آموزه‌های دین اسلام می‌توان افراد جامعه را در شناخت حسین و یزیدیان زمان بهتر آشنا کرد.

حسین‌نژادیان با اشاره به شکل‌گیری موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، متذکر شد: انقلاب اسلامی ایران بهترین الگو و نمونه اسلامی در زمان حاضر است و ملت‌های آزادی‌خواه جهان با پی بردن به این موضوع همواره از حکومت و ملت ایران الگو می‌گیرند.

وی اذعان داشت: با گذشت بیش از 30 سال از عمر انقلاب و دست‌یابی به پیشرفت‌ها و افتخارات بی‌شمار سبب شده تا ایران اسلامی به الگوی والای جهان اسلام تبدیل شود.

حسین‌نژادیان با بیان اینکه فلسفه شکل‌گیری حکومت اسلامی را  اجرای احکام الهی است، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته تا احکام و دستورات الهی تعطیل نشود و مردم از طریق آن بتوانند به سعادت دنیا و آخرت رهنمون شوند.

امام جمعه بروجن تصریح کرد: این در حالی است که ما مدعی نیستیم که همه احکام الهی را در جامعه پیاده کرده ولی آن چه در توان داشته در این مسیر به کار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/68004/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول