اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه:

هموطنان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: شب گذشته بارش برف تقریبا زیاد بوده و جاده‌ها لغزنده است و هموطنان عزیز از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

هموطنان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

خسرو کوثری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: از روز گذشته بارش برف تقریبا در اغلب نقاط استان کرمانشاه آغاز شده و هنوز در برخی محورها بارش برف ادامه دارد.

کوثری ادامه داد: شب گذشته بارش برف تقریبا زیاد بوده و هنوز جاده‌ها لغزنده است و توصیه می‌کنیم هموطنان عزیز از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی با هشدار به رانندگان مبنی بر پرهیز از سرعت غیرمطمئن، افزود: رانندگان حتما زنجیر‌ چرخ به‌همراه داشته باشند و برای احتیاط در صورت تردد در چنین شرایطی، پتو، لباس گرم و مقداری مواد غذایی کنسرو شده با خود داشته باشند.

کوثری با اعلام اینکه خوشبختانه شب گذشته تصادف غیرعادی رخ نداده، بیان کرد: ما آمادگی کامل داریم و طرح زمستانی را اجرا کرده‌ایم و نیروهای راهداری نیز مشغول کار هستند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در محورهای حوزه سنقرو کلیایی، گردنه مله‌ماس، روانسر ـ پاوه وسرمیل بارش برف سنگین است و پلیس راه از تردد اتومبیل‌های بدون زنجیر چرخ ممانعت می‌کند.

کوثری در پایان با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان، خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی پلیس راه و نیروهای دست‌اندرکار، راه‌ها در استان کرمانشاه باز است.

انتهای پیام/2700/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول