اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اصفهان‌کارت:

باغ پرندگان اصفهان به زنجیره پرداخت‌های الکترونیکی پیوست

خبرگزاری فارس: سرپرست اصفهان کارت گفت: باغ پرندگان یکی دیگر از اماکنی است که مجهز به گیت‌هایی شده که همشریان می‌توانند با استفاده از کارت‌های الکترونیکی حمل و نقل و اصفهان‌کارت اقدام به پرداخت هزینه‌های خود در باغ کنند.

باغ پرندگان اصفهان به زنجیره پرداخت‌های الکترونیکی پیوست

فرهاد گلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: کارت‌های الکترونیکی کارت‌هایی برای پرداخت خرد هستند و از استانداردهای پرداخت خرد در جهان تبعیت می‌کنند و استفاده از این کارت‌ها به معنی حذف روش سنتی در پرداخت نیست.

وی اضافه کرد: شهرداری اصفهان در راستای تأمین رفاه همشهریان ایستگاه‌های دوچرخه را در سطح شهر اصفهان مستقر کرده است که افراد با ارائه کارت شناسایی می‌توانند از این امکان استفاده کنند و باید دوچرخه را به همان ایستگاه تحویل دهند که این قانون دشواری‌هایی را برای افراد به همراه دارد.

سرپرست اصفهان کارت تاکید کرد: اما در حال حاضر با استفاده از کارت الکترونیکی حمل و نقل و اصفهان کارت همشهریان می توانند دوچرخه را به نزدیک‌ترین ایستگاه تحویل دهند و اطلاعات شخصی افراد در کارت الکترونیکی ذخیره می‌گردد.

وی تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک افراد می‌توانند با استفاده از کارت‌های الکترونیکی حمل و نقل و اصفهان کارت اقدام به خرید بلیط کنند برای استفاده از باغ گل‌ها و تله کابین کنند و این کارت‌ها قابلیت استفاده در پایانه‌های فروش فروشگاهی را هم دارا است.

گلی ادامه داد: این پروژه با همکاری بانک ملی ایران انجام می‌پذیرد و یکی از مهم‌ترین مزیت‌های کارت‌های الکترونیکی تراکنش بالای آن است.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول