اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدری که فرزندش را در کوره کماچ پزی انداخت

مدرکی دال بر مشکل عصبی پدری که فرزند خود را در کوره انداخت، نیست

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: هنوز هیچ‌گونه مدرکی دال بر مشکلات عصبی و روانی پدری که فرزند خود را در کوره انداخت، وجود ندارد.

مدرکی دال بر مشکل عصبی پدری که فرزند خود را در کوره انداخت، نیست

حسین بارونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به حادثه پدری که فرزندش را در کوره کماچ‌پزی انداخته بود، اظهار داشت: اتفاق ناگواری بود و از رسانه‌ها انتظار داریم خیلی این موضوع را مطرح نکنند.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که پدر سنگدل در خانواده داشته و قرار بوده همسرش را طلاق بدهد بعد از اتفاق در مغازه

کماچ‌پزی مضنون اصلی پدر وی بود و فردای حادثه که وی را دستگیر کردیم، اعتراف کرد در زمان حادثه تعادل روانی مناسبی نداشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: این پدر عنوان کرده درگیری با فرزندش به دلیل درخواست پول بوده و وقتی فرزندش درخواست پول کرده وی راضی به این کار نشده و بعد از مدتی درگیری به دلیل اختلالات عصبی فرزندش را در کوره می‌اندازد و درب کوره را می‌بندد.

بارونی اضافه کرد: در حال حاضر متهم در اختیار ماست و امروز و فردا برای انجام امور قضایی راهی دادگاه می‌شود.

وی گفت: هنوز مدرکی دال بر مشکلات عصبی و روانی پدر قاتل نداریم و این موضوع بر اساس گفته‌های خودش است و برای قطعیت موضوع باید کمیسیون پزشکی مشکل روانی و عصبی وی را تائید کند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: بار دیگر تاکید می‌کنم از خانواده‌ها انتظار داریم فرزندان و کودکان خود را که دفاعی از خود نمی‌توانند داشته باشند در اختیار افرادی که مشکلات روانی و عصبی دارند قرار ندهند.

روز گذشته پدری در شهر چغادک در شهرستان بوشهر پس از درگیری با فرزند 10 ساله خود، وی را به داخل کوره کماچ‌پزی انداخت و درب کوره را بست.

انتهای پیام/66006/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول