اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قصه 27 ساله جدایی ری از تهران:

حکم دادگاه در ارتباط با ری منصفانه بود / دیشب قانون واقعی اجرا شد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با حکم دادگاه در مورد جدایی ری از تهران، گفت: حکم دادگاه در ارتباط با ری کاملا منصفانه بود.

حکم دادگاه در ارتباط با ری منصفانه بود / دیشب قانون واقعی اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسن بیادی لحظاتی پیش در پانصد و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با بحث جدایی ری از تهران گفت: برای کار کارشناسی باید کسی بیاید که دو واحد شهرسازی پاس کرده باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به هر دلیلی 27 سال پیش در سال 64  مطرح شد که شهرری از تهران جدا شود، اضافه کرد: در آن زمان هم گفتند که ری استقلال پیدا کند بنابراین تمام ادارات در این شهرستان مستقر شد اما شهرداری آن را مستقل نکردند.

وی در ادامه بیان داشت: از سال 76 و در دولت آقای خاتمی برای احیای این شوراها تصمیم گرفتند اما باز هم در همان سال، ری شورای شهر مستقل ندید.

بیادی در ادامه در ارتباط با طرح تفصیلی شهر تهران گفت: در ارتباط با طرح تفصیلی تهران 32 جلسه مفصل با شرکت‌های خبره شهرسازی داشتیم و 22 جلسه هم در شورای عالی داشتیم، در نهایت ری و تجریش نیز با اجرای طرح تفصیلی یکسان شدند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با حکم دادگاه در مورد جدایی ری از تهران عنوان کرد: دیشب قانون واقعی اجرا شد و کاملا منصفانه بود و طی آن حکم شهردار ری به تعویق افتاد و اختلافی هم پیش نیامد و از استاندار تهران هم تشکر می‌کنم.

این گزارش حاکی است، پانصد و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر تهران در منطقه 20 در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2462/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول