اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بهشهر خبر داد

دستگیری 2 کلاهبردار حرفه‌ای در بهشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 2 کلاهبردار حرفه‌ای با بیش از 20 میلیون تومان کلاهبرداری در بهشهر خبر داد.

دستگیری 2 کلاهبردار حرفه‌ای در بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس مازندران، نورالله ملکی گفت: در پی مراجعه فردی به ماموران پلیس و طرح شکایتی مبنی بر کلاهبرداری از وی از سوی فردی ناشناس، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

ملکی با اشاره به اظهارات مالباخته در تحقیقات و بررسی‌های پلیسی عنوان کرد: متهم به کلاهبرداری با ادعای اینکه می‌تواند خارج از نوبت برای وی سند مالکیت زمین اخذ کند، از او 2 میلیون تومان وجه نقد اخذ و متواری شده است.

این مسئول اظهار داشت: ماموران با دریافت این اطلاعات و مشخصات فرد کلاهبردار پس از چند روز کار اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص موفق شدند متهم را شناسائی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از مراجعه شهروند دیگری به این فرماندهی از کلاهبرداری 18 میلیون تومانی از او از سوی فردی کلاهبردار خبر داد.

ملکی با اشاره به اظهارات مالباخته در تحقیقات پلیسی عنوان کرد: متهم با اخذ چک و جعل آن اقدام به کلاهبرداری 18 میلیون تومانی کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه متهم با انجام اقدامات ویژه پلیسی شناسائی و دستگیر شد، بیان کرد: پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی بهشهر در پایان با هشدار به شهروندان بیان داشت: برای تسریع در انجام کارهای اداری از اقدام به کارهای غیرقانونی پرهیز کرده و در ارائه اسناد مالی و چک بانکی به افراد ناشناس اعتماد نکنید.

انتهای پیام/86003/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول