اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور احمدی‏نژاد

نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان دقایقی پیش با حضور احمدی‏نژاد افتتاح شد.

نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان که به همت وزارت نیرو آماده بهره‏برداری شده بود، امروز به دست احمدی‏نژاد مورد بهره‏برداری قرار گرفت.

استاندار سمنان در این زمینه اظهار داشت: نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی قدس سمنان که 250 میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص داده شده است، امروز افتتاح شد.

عباس رهی ادامه داد: نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان جزو طرح‏های مهر ماندگار دولت بوده که با حمایت‏های فرااستانی و مسئولان استان سمنان آماده بهره‏برداری شده بود.

وی این طرح را در ارتقای زیرساخت‏های استان سمنان و خدمات‏رسانی به مردم و واحدهای صنعتی و تولیدی بسیار مهم برشمرد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ احمدی‏نژاد در پیام نوروزی امسال که از سیمای ملی پخش شد، گفته بود: برنامه عظیم «مهر ماندگار» برای تکمیل و بهره‌برداری از تمام طرح‏های بزرگ عمرانی، علمی، بهداشتی، صنعتی، فن‏آوری و کشاورزی و فرهنگی تهیه شده و آماده اجراست.

بنای دولت بر این است تا به گونه‏ای کار کند تا باری را بر دوش دولت بعدی نگذارد و در حقیقت ما می‌خواهیم این فرصت برای دولت بعدی باقی باشد که برنامه‌ و بودجه خود را خودش تنظیم کند و براساس برنامه‌هایی که به تایید ملت ایران می‌رسد، کارهایش را جلو ببرد و طرح‌های نیمه‏تمام مانع اجرای برنامه‌های دولت بعدی نشود.

احمدی‏نژاد با تاکید بر اینکه ایران باید با فکر، همت و دست ایرانی ساخته شود، تصریح کرد: امسال نیز همچون گذشته حمایت از تولید، صادرات ملی، سرمایه و کار ایرانی در دستور کار دولت است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: به فضل الهی، تعهد دولت بر عدالت، خدمت، پاکی، مهرورزی و تعالی کشور عمیق‌تر و وثیق‌تر در سال 91 و در تمام لحظات و فعالیت‌ها جاری خواهد بود؛ ما همواره در کنار مردم، برای مردم و شریک شادی و غم مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول