اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شاهرود:

فرهنگ اصلاح الگوی مصرف باید در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود گفت: باید فرهنگ کار، حمایت از تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف را در جامعه نهادینه کنیم.

فرهنگ اصلاح الگوی مصرف باید در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام حسین قرغی در گردهمایی فرماندهان و شورای پایگاه‌های بسیج شاهرود که در روستای قلعه‏حاجی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: باید الگوی مصرف خود را که غربی و مبتنی بر تجمل‌گرایی و مصرف بیش از حد است، تغییر دهیم و به الگوی اسلامی روی آوریم.

وی با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‏گذاری شده است، افزود: مقام معظم رهبری همگان را به تلاشی جهادگونه در امر اقتصاد دعوت و توجه همه را به مقوله مهم اقتصاد جلب کردند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی در جامعه باید همگانی باشد و به صورت عملی درآید؛ نه اینکه فقط شعار داده شود و در اجرا هیچ کاری صورت نگیرد، همانند این سال‌ها که شعار زیاد و عمل کم بوده است.

قرغی با بیان اینکه باید از خود و خانواده شروع کنیم، اظهار داشت: باید فرهنگ مصرف درست و استفاده از کالای ملی را در خود و خانواده نهادینه کنیم و اگر این‏گونه شود، کم کم جامعه و نهادهای دولتی نیز به آن توجه خواهند کرد.

وی خطاب به حاضران بیان داشت: شما بسیجیان که حافظ ارزش‌های الهی و اسلامی هستید، باید در این امر پیش‏قدم باشید و تلاش کنید تا این فرهنگ را با تبیین درست در پایگاه‌ها و بین بسیجیان در جامعه گسترش دهید.

انتهای پیام/2249/ق30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول