اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت پرورش اندام کردستان

انتخابات جای انتقاد نیست / نمی‌توانی مرا زیر سوال ببری

خبرگزاری فارس: مجمع انتخاباتی هیئت پرورش اندام کردستان در حالی برگزار شد که تا حدودی تحت تأثیر تنش بین نامزدها قرار داشت.

انتخابات جای انتقاد نیست / نمی‌توانی مرا زیر سوال ببری

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مجمع انتخاباتی هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام کردستان شامگاه دوشنبه در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان و با حضور 2 نامزد تصدی ریاست برگزار شد و طی آن علی پژگول رئیس فعلی هیئت با کسب 17 رای موافق و 1 رای سفید از مجموع 18 رای ماخوذه برای 4 سال دیگر در سمت خود باقی ماند.

در این جلسه عبدالله مرادی یکی از نامزدها به توضیح برنامه‌های خود برای ریاست هیئت پرداخت و در بیوگرافی ورزش خود قهرمانی رقابت‌های پاورلیفتینگ دانشگاه آزاد در سال 79 را ذکر کرد.

وی موضوعات مورد بحث خود در این مجمع را در دو بخش نام برد و قسمت اول آن را مربوط به چند سوال از رئیس فعلی هیئت عنوان و خواستار پاسخگویی وی در این رابطه شد که در این لحظه معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان با بیان اینکه مجمع انتخاباتی جای نقد عملکرد گذشته هیئت و سوال و جواب نیست سخنان مرادی را قطع و از او خواست تا به تشریح برنامه‌های خود بپردازد.

مرادی پس از مطرح کردن چند برنامه کاری خود به انتقاد مجدد از پژگول رئیس فعلی هیئت پرداخت و گفت: یکی از قهرمانان صاحب نام استان 2 سال است نتوانسته در مسابقات قویترین مردان کشور شرکت کند و هیئت از جذب اسپانسر برای وی درمانده است.

در این هنگام پژگول رئیس فعلی و دیگر نامزد ریاست هیئت صحبت‌های او را قطع و با اشاره به سابقه ورزشی مرادی خطاب به او گفت: سال 79 اصلا پاورلیفتینگ وجود نداشت تو چطور قهرمان شدی؟!

وی همچنین در رابطه با موضوع ادعای مرادی و اعزام نشدن قهرمان استان به رقابت‌های قویترین مردان گفت: این فرد به مسابقات اعزام شده و تو نمی‌توانی با این ادعاها مرا زیر سوال ببری.

پژگول در ارتباط با شرایط حاکم بر هیئت بدن‌سازی کردستان با بیان اینکه قبلا این رشته به همراه 7 رشته ورزشی دیگر زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی اداره می‌‌شد و به همین دلیل سهم ناچیزی از اعتبارات به این ورزش می‌رسید، گفت: در این اوضاع با چنگ و دندان امورات هیئت را اداره می‌کردیم.

وی با تاکید بر مشکلات مالی فعلی هیئت در خصوص تامین وسایل لازم این رشته افزود: حتی یک میز مچ‌اندازی استاندارد در سطح استان نداریم.

وی با گلایه از برگزار نشدن کلاس‌های درجه 3 مربی‌گری خاطرنشان کرد: فدراسیون اجازه تشکیل این کلاس‌ها را تازمان مشخص شدن رئیس فدراسیون نمی‌دهد.

پژگول در پایان با اشاره به استفاده باشگاه‌ها از داروهایی که بر طبق نظر هیئت پزشکی مجاز شناخته می‌شوند، اظهار کرد: در این مسئله قصور چندانی متوجه باشگاه‌ها نیست.

گفتنی است؛ آشتیانی سرپرست فدراسیون پرورش‌اندام به دلیل آنچه تاخیر در پرواز اعلام شد در این جلسه حضور نداشت و اختیار برگزاری مجمع از سوی وی به مدیرکل ورزش و جوانان استان تفویض شده بود.

انتهای پیام/79008/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول