اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان:

40 طرح حمایتی و مشارکتی در کمیته امداد اصفهان در حال اجراست

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: 40 طرح حمایتی و مشارکتی در کمیته امداد استان اصفهان در حال اجراست.

40 طرح حمایتی و مشارکتی در کمیته امداد اصفهان در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بهرام سوادکوهی ظهر امروز در یازدهمین نشست هم‌افزایی مشاوران راهبردی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان با اشاره به طرح‌های مشارکت‌های کمیته امداد اظهار کرد: در راستای احیای سنت‌های حسنه طرح‌های مختلفی ارائه شده است که طرح امداد یاران از جمله آنهاست.

وی افزود: امداد یاران افراد داوطلبی هستند که جز رابطان افتخاری کمیته امداد و در راستای کاهش هزینه‌های امداد خدمتی که بلد هستند را رایگان در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار می‌دهند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: به عنوان مثال آموزش و پرورش با ارائه خدمات آموزشی خود به دانش‌آموزان زیر پوشش که ترک تحصیل کرده و یا افت تحصیلی دارند کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه حداقل کمک در طرح محسنین 20 هزار تومان است، ادامه داد: طرح محسنین از دیگر طرح‌های کمیته امداد است که به افراد نیازمند غیر ایتام کمک می کند و این افراد شامل خانواده‌هایی است که پدر و مادر دارند اما یا شرایط زندگی خوبی نداشته و در واقع بد سرپرست و یا سرپرست ناتوان دارند.

سوادکوهی همچنین طرح شفا را برای تأمین کمک هزینه درمانی افراد نیازمند زیر پوشش کمیته امداد و طرح رضوان را طرح کمک هزینه جهیزیه نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به طرح اکرام ایتام و آغاز این طرح در سال 78 افزود: حامیان این طرح حداقل ماهانه مبلغ 10 هزار تومان را به حساب این نهاد واریز می‌کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان ادامه داد: طرح زکات یکی دیگر از طرح‌های کمیته امداد است که یک عامل در روستاها و یک مسئول در کمیته امداد دارد که زکات را جمع‌آوری می‌کند.

وی تاکید کرد: بیشتر زکات جمع‌آوری شده توسط خود اعضای شورای اسلامی همان روستاها برای امور مدنظر هزینه می‌شود.

انتهای پیام/63012/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول