اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال سپاهان:

تفاوتی میان تمرین و بازی وجود ندارد/ آلودگی هوا چرا تمرینات را تعطیل نمی‌کند

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر بنا به تعویق بازی‌های لیگ به دلیل آلودگی هواست به چه علت تمرینات در همین هوا برگزار می‌شود.

تفاوتی میان تمرین و بازی وجود ندارد/ آلودگی هوا چرا تمرینات را تعطیل نمی‌کند

احمد جمشیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تمرینات خود را پس از لغو دیدارمان با راه‌‌آهن به طور مستمر پیگیری کرده‌ایم و بدون مصدوم و محروم آماده دیدار با صنعت نفت آبادان از سری رقابت‌های جام حذفی هستیم.

وی با اشاره به تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: این تیم با داشتن مربی خوبی مانند کاسیمیرو بسیار بهتر از گذشته کار می‌کند و این موضوع را در بازی برابر پرسپولیس نیز نشان دادند و با داشتن هافبک‌های نظیر رسول نویدکیا، خالقی‌فر و عرب از تجربه خوبی برخوردار هستند.

هافبک تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: اما این تیم نیز مانند بیشتر تیم‌های لیگ مشکلاتی را در خط دفاعی خود دارد و ما هم امیدواریم این تیم را با استفاده از همین نقطه ضعف با  شکست مواجه کنیم.

وی به تعویق دیدار سپاهان و راه‌آهن به دلیل آلودگی هوا اشاره کرد و افزود: علی دایی حرف درستی زد که گفت زمانی که تیم‌ها در این هوای آلوده تمرین می‌کنند دلیلی ندارد بازی‌ها لغو شود و اگر قرار به تعطیل شدن است باید همه فعالیت‌ها تعطیل شود و باید بگوییم چه تفاوتی میان تمرین و بازی کردن وجود دارد.

جمشیدیان ادامه داد: من به عنوان بازیکن مخالف تعطیل شدن این بازی بودم و دوست داشتم بازی ما برگزار می‌شد اما این وقفه نمی‌تواند خللی به آمادگی سپاهان وارد کند چراکه فاصله ما با دیدار آینده‌مان کمتر از 10 روز است و این لغو بازی می‌تواند کمک موثری به سپاهان کند.

وی گفت: بازی‌های آینده ما با تیم‌های ذوب‌آهن، سایپا و پیکان در فاصله تقریبی هر 4 روز یکبار برگزار می‌شود که زمان  فشرده‌ای است و می‌تواند کمک مؤثری به سپاهان در جام باشگاه‌های آسیا که از حدود دو ماه آینده آغاز می‌شود بکند.

انتهای پیام/63020/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول