اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ورزشگاه یادگار امام قم:

چمن ورزشگاه یادگار امام قم مطلوب است

خبرگزاری فارس: مدیر ورزشگاه یادگار امام قم با اشاره به اهمیت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران گفت: برای انجام یک بازی خوب بین دو تیم وضعیت زمین چمن این ورزشگاه مطلوب است.

چمن ورزشگاه یادگار امام قم مطلوب است

توحید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، عصر روز یکشنبه 24 دی ماه در چارچوب دیداری از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از هر نظر برای میزبانی از این مسابقه حساس و پذیرایی از مسئولان و علاقمندان به فوتبال آماده هستیم اما آنچه که در حال حاضر مهمترین دغدغه ما در آستانه دیدار صبا و پرسپولیس است، به چمن ورزشگاه یادگار امام تعلق دارد.

مدیر ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم بیان داشت: در حال حاضر وضعیت چمن این ورزشگاه مطلوب است و برای میزبانی از این مسابقه حساس که به صورت زنده مورد توجه علاقمندان به فوتبال قرار دارد، در شرایط خوبی به سر می‌برد.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری مطلوب بازی صبا و پرسپولیس در قم بیان کرد: سعی ما این است با بهره‌گیری از نظرات کارشناسی در خصوص نگهداری از زمین چمن به خوبی عمل کرده و کیفیت چمن را حتی از شرایط مطلوب فعلی ارتقا دهیم.

محمدی یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان و مدیریت این مجموعه تمام تلاش خود را برای افزایش کیفیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام انجام داده است و خوشبختانه برخورداری از زمان مناسب تا روز برگزاری بازی صبا و پرسپولیس تهران موجب افزایش کیفیت زمین چمن شده است.

وی با اشاره به حساسیت‌های این مسابقه که قرار است از هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم برگزار شود، تاکید کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر همواره بازی‌های خانگی صبا در مقابل تیم‌های مطرح استقلال و پرسپولیس با بهترین کیفیت و شرایط در قم برگزار شده است.

مدیر ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم بیان داشت: یکی از تنها ورزشگاه‌هایی بوده‌ایم که خوشبختانه با برخورداری از تماشاگران فهیم و آگاه، شاهد روزی خوب در دیدارهای خانگی صبا مقابل تیم‌های مطرح استقلال و پرسپولیس بوده‌ایم.

وی عنوان کرد: اکنون که تیم فوتبال صبای قم در بین تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد، بهترین حالت ممکن این است که تماشاگران خوب و خونگرم قمی با تمام وجود به حمایت از تیم صبا بپردازند.

محمدی با تقدیر از تلاش‌های حراست اداره کل ورزش و جوانان و یگان ویژه نیروی انتظامی در برقراری امنیت بازی‌های خانگی صبا ابراز داشت: از تمام تماشاگرانی که برای تماشای این دیدار به ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم خواهند آمد، تقاضا می‌کنیم در طول تمام زمان‌های مسابقه تنها تیم‌های مورد علاقه خود را تشویق و حمایت کنند.

صبای قم در دهمین بازی خانگی خود از دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر یکشنبه 24 دی ماه میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول