اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

معاون وزیر خارجه سوریه:

قدرت‌های بین‌المللی به موضع مسکو در قبال سوریه خواهند رسید

خبرگزاری فارس: معاون وزیر خارجه سوریه اظهار داشت: در صورت تلاش نیروهای بین‌المللی برای درک اوضاع سوریه، آنان نیز به موضع مسکو در قبال بحران سوریه دست خواهند یافت.

قدرت‌های بین‌المللی به موضع مسکو در قبال سوریه خواهند رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، «فیصل مقداد» معاون وزیر خارجه سوریه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی روسیا الیوم در ارتباط با نشست «ژنو 2» اظهار داشت: در صورت تلاش نیروهای بین المللی برای درک اوضاع جاری سوریه، آنان نیز به موضع روسیه در قبال بحران سوریه دست خواهند یافت.

مقداد تصریح کرد: ما مطمئن هستیم که چنانچه سایر نیروهای بزرگ جهانی نیز در تلاش برای درک اوضاع سوریه برآیند، آنان نیز به همان موضع اصولی که  روسیه از آغاز بحران سوریه تا کنون داشته است، دست خواهند یافت.

این مسئول سوری در خصوص دیدار قریب الوقوع بین دیپلماتهای روسی و آمریکا و نیز اخضر ابراهیمی فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه، تاکید کرد: موضع سوریه هچ تغییری نکرده است و ما به تلاش و رایزنی با دوستان ادامه خواهیم داد.

وی افزود: ما تاکید داریم که موضع روسیه است که در این خصوص برای ما حائز اهمیت بوده و همواره مبتنی بر قانون بین المللی و منشور سازمان ملل بوده است از همین رو بر دوستی خود با روسیه بر اساس موارد مزبور تاکید داریم.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول