اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی:

حضور مراجع تقلید در استان‌های مختلف سبب تقویت تشیع می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سفر مراجع تقلید به استان‌های مختلف و دیدار با اقشار مختلف موجب تقویت مکتب اهل بیت(ع) در همه شهرها می‌شود.

حضور مراجع تقلید در استان‌های مختلف سبب تقویت تشیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، وحید جلال‌زاده امشب در دیدار با آیت‌الله سبحانی در قم مراجع تقلید را از جمله افتخارات استان آذربایجان‌غربی دانست و اظهار کرد: همدلی و همکاری عمومی در این استان در راستای رفاه عمومی در جریان است.

وی با اشاره به رشد حوزه‌های علمیه پس از انقلاب در استان آذربایجان‌غربی افزود: هم‌اکنون خواهران و برادران زیادی در این استان مشغول به تحصیل علوم حوزوی هستند.

استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: آیت‌الله نوری همدانی در سال 89 طی سفری به این استان منشأ برکات فراوانی شد و لازم است سایر مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه توجه بیشتری به آذربایجان‌غربی داشته و سفرهایی به این استان داشته باشند.

وی با بیان اینکه تقویت شیعه و مکتب اهل بیت(ع) از ضروریات این استان هم‌مرز با سه کشور خارجی محسوب می‌شود گفت: حضور مراجع تقلید در این استان می‌تواند این مهم را تسریع کند.

جلال‌زاده عنوان داشت: استفاده از رهنمودهای مراجع تقلید هدف اصلی سفر این هیئت به قم بوده و طی دیدارهایی که تاکنون صورت گرفته از نظرات و راهنمایی‌های مراجعی چون آیات عظام نوری همدانی و آیت‌الله مکارم شیرازی بهره‌مند شده‌ایم.

انتهای پیام/78004/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول