اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌دنبال برپایی بیمارستان‌های صحرایی صورت گرفت

تقدیر مردم لاشار از قرارگاه قدس جنوب شرق

خبرگزاری فارس: مردم بخش لاشار از توابع شهرستان نیکشهر به دنبال اقدامات مؤثر سپاه در زمینه راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی در نقاط محروم سیستان و بلوچستان، از مسئولان قرارگاه قدس جنوب شرق تقدیر کردند.

تقدیر مردم لاشار از قرارگاه قدس جنوب شرق

طی نمابر ارسالی از طرف مردم بخش لاشار به دفتر خبرگزاری فارس در زاهدان، اظهار داشتند: با دعای طول عمر بر رهبر معظم انقلاب یکی از مصوبات شهید شوشتری برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم از جمله استان سیستان و بلوچستان، به منظور پیشبرد اهداف نظام، راه‌اندازی بیمارستان صحرایی است.

آن‌ها بیان داشتند: حال به منظور به ثمر رساندن اهداف آن شهید بزرگوار در نقاط محروم، سردار قدرت‌الله منصوری فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق و سردار سید حسین مرتضوی جانشین و فرمانده سپاه سلمان بر آن شده‌اند تا با ایجاد بیمارستان‌های صحرایی همچنان تداوم دهنده راه شهید شوشتری باشند.

مردم بخش لاشار ادامه دادند: از همکاری و تلاش شبانه‌روزی فرماندهان قرارگاه قدس و سپاه سلمان استان و نیز استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار نیکشهر، تیم پزشکی بیمارستان صحرایی، پرسنل زحمتکش بیمارستان، فرمانده و نیروهای زحمتکش قرارگاه شهید معمار که برای برقراری امنیت و انتظامات نهایت تلاش خود را کردند و نیز فرمانده سپاه نیکشهر و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و فرماندهی بخش لاشار به خاطر پیگیری و برقراری امنیت توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، رسانه‌ها، شبکه هامون، بخشدار و شهردار صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

برپایی بیمارستان صحرایی در بخش لاشار سبب شد تا جمع کثیری از بیماران مستمند در این بخش مداوا شوند، اجر همه کسانی‌که در این امر خیر و خداپسندانه گام برداشتند را از درگاه خداوند متعال خواهانیم امیدواریم توفیقات روزافزونی نثار این عزیزان و زحمتکشان در راه الهی شود تا تداوم دهنده این‌ قبیل اقدامات خیرخواهانه در مناطق محروم استان باشند.

انتهای‌پیام/75002/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول