اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برپایی دهمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون خانگی در اصفهان

خبرگزاری فارس: دهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون خانگی از دیروز در اصفهان و در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان آغاز به کار کرد.

برپایی دهمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون خانگی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که تا 20 دی ماه میزبان نمایندگان صنعت مبل از استان‌های تهران و اصفهان است، از همان ساعات ابتدایی جمعیت زیادی از بازدیدکنندگان را به خود دید، از این رو ستاد نمایشگاه از احتمال افزایش ساعات بازدید نمایشگاه خبر داده است.

نمایشگاه امسال در چهار سالن برپا شده و به دلیل استقبال مشارکت کنندگان متراژ فضای باز نیز افزایش یافته است.

120 مشارکت کننده طی ساعات بازدید 15 تا 22 انواع مبلمان کلاسیک و اسپرت، تمام پارچه، تمام چرم، استیل، انواع میزهای نهارخوری، ویترین و پارتیشن، سرویس‌های خواب بزرگسال و کودک و نوجوان را در معرض دید گذاشته‌اند.

حضور پیشکسوتان صنعت مبل در نمایشگاه امسال پر رنگ‌تر است. شاید به همین دلیل است که اولین همایش استانی تجلیل از پیشکسوتان هنر-صنعت مبلمان، هنرمندان و کارآفرینان قرار است ساعت 11 صبح روز 18 دی ماه همزمان با سومین روز نمایشگاه برپا شود.

همچنین ستاد نمایشگاه تقدیر از غرفه های برتر را در برنامه های نمایشگاه گنجانده است که به نظر می رسد انتخاب غرفه برتر از میان بیش از 100 غرفه زیبا و طراحی شده کار بسیار سختی است. هر چند به گفته حجت‌ا‌لله پورحقانی رییس اتحادیه صنایع مبل و دکوراسیون استان اصفهان ملاک های دیگری چون پویا و پاسخگو بودن مسؤولان غرفه، کیفیت محصولات به نمایش در آمده، نظم و رعایت مقررات نمایشگاه از دیگر ملاک های انتخاب غرفه برتر در این نمایشگاه است.

برگزاری چندین کارگاه آموزشی تخصصی و انتخاب شعار تولید ملی، مبلمان ایرانی، افتخار ملی از دیگر ویژگی های نمایشگاه امسال است.

انتهای پیام/63001/ج/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول