اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ممقان انتقاد کرد

اجحاف به جای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال

خبرگزاری فارس: امام جمعه بخش ممقان گفت: عده‌ای به بهانه ایجاد اشتغال و احداث کارخانه خودروسازی، اراضی ممقان را با هزاران نیرنگ و فریب مردم تصاحب کرده‌اند

اجحاف به جای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از آذرشهر، حجت‌الاسلام علی باقرنژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری ممقان که با حضور محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، اظهار کرد: عده‌ای به بهانه ایجاد اشتغال و احداث کارخانه خودروسازی، اراضی ممقان را با هزاران نیرنگ و فریب مردم تصاحب کرده‌اند و با گذشت چندین سال هنوز وعده آنان محقق نشده  که این امر اجحاف و خیانت بزرگی در حق مردم ممقان است.

وی افزود: با رایزنی و همکاری برخی نمایندگان مجلس و مسئولان چند صد هکتار از اراضی بخش ممقان را با فریب و نیرنگ و با مبالغ ناچیز به منظور احداث کارخانه‌های خودروسازی تصاحب کرده‌اند.

باقرنژاد افزود: با وجود گذشت چندین سال از واگذاری این اراضی تا به حال هیچ گونه اقدام عملی در احداث این کارخانه‌ها صورت نگرفته و هنوز هم وضعیت احداث این کارخانه‌ها در هاله از ابهام است.

وی افزود: این اراضی به منظور تولید و اشتغالزایی به صاحبان این واحدها واگذار شده است که با عملی نشدن این وعده‌ها، لعن و نفرین مردم ممقان به مسببان واگذاری این اراضی را موجب شده است.

وی با انتقاد از بی توجهی مسئولان و نمایندگان مجلس نسبت به این موضوع افزود: با وجود گذشت چندین سال از این واگذاری‌ها هنوز هیچ اقدام عملی در احداث این کارخانه‌ها صورت نگرفته و مسئولان و نمایندگان مجلس نسبت به پیگیری موضوع بی‌تفاوت هستند.

انتهای پیام/60002/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول