اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

سفیر ایران در لبنان:

ایران در کنار ملت و دولت سوریه ایستاده است

خبرگزاری فارس: سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت در دیدار رئیس طایفه مسیحیان کلدانی لبنان گفت: ایران در کنار ملت و دولت سوریه ایستاده است.

ایران در کنار ملت و دولت سوریه ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس، غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با «میشل قصارجی» رئیس طایفه مسیحیان کلدانی لبنان ملاقات کرد.

میشل قصارجی رئیس طایفه مسیحیان کلدانی لبنان در این ملاقات با تأکید بر ضرورت همزیستی مسالمت‌آمیز پیروان تمامی ادیان و مذاهب در لبنان و منطقه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران دولت بزرگی است که نسبت به همه طوایف و گروه‌ها در منطقه و خصوصاً در لبنان اهتمامی ویژه داشته و ارتباط خوبی با همه طرف‌ها دارد.

وی با اشاره به حضور مسیحیان کلدانی در ایران و فعالیت کلیساهای کلدانی در شهرهای ایران، از حمایت‌های جمهوری اسلامی از مسیحیان کلدانی تقدیر کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) و سال نو میلادی، به اصول و مبانی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مستضعفان و صاحبان حق در جهان اشاره کرد و اظهار داشت: حمایت از مستضعفان و صاحبان حق مختص به پیروان دین و مذهب خاصی نبوده و جمهوری اسلامی ایران براساس اصول مدون قانون اساسی و تعالیم دین مبین اسلام وظیفه خود می‌داند نسبت به توسعه عدالت در منطقه و جهان تلاش کند.

رکن‌آبادی حمایت‌های کشورمان از سوریه را در همین راستا ارزیابی کرد و گفت: در سوریه نیز جمهوری اسلامی ایران همسو با خواسته اکثریت ملت در انجام اصلاحات به رهبری بشار اسد، گام برمی‌دارد و در کنار ملت و دولت سوریه ایستاده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول