اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ابلاغ استاندار یزد؛

ابراهیم‌زاده معاون فرماندار طبس شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی استاندار یزد، حسین ابراهیم‌زاده که پیش از این رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبس بود، به سمت معاون فرماندار این شهرستان معرفی شد.

ابراهیم‌زاده معاون فرماندار طبس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس، طی حکمی از سوی محمدرضا فلاح‌زاده استاندار یزد، حسین ابراهیم‌زاده که پیش از این رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبس بود، به سمت معاون فرماندار این شهرستان معرفی شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم از تاریخ اول دی 1391 به سمت معاون فرماندار شهرستان طبس منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی‌عصر(عج) در انجام امور محوله برابر ضوابط و مقررات مربوط، نهایت سعی و تلاش خود را مبذول فرمائید.»

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین ابراهیم‌زاده پیش از این سه سال ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان طبس را برعهده داشته و 20 سال خدمت در آموزش و پرورش همچنین سه سال مسئولیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان طبس را در کارنامه خود دارد.

جایگاه معاونت فرمانداری شهرستان طبس پس از یوسف وهابی کارکنده حدود 10 ماه بدون متولی مانده بود.

انتهای پیام/90001/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول