اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اصفهان کارت خبر داد

اصفهان پیشروترین شهر در پرداخت‌های الکترونیکی

خبرگزاری فارس: سرپرست اصفهان کارت گفت: کلانشهر اصفهان از پیشروترین شهرها در تحقق شهر الکترونیک بوده که با استفاده از کارت‌های الکترونیکی در بخش پرداخت‌های مالی بسیاری از موانع پرداخت‌های سنتی را پشت سر گذاشته است.

اصفهان پیشروترین شهر در پرداخت‌های الکترونیکی

هادی گلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: رسیدن به شهر الکترونیک یکی از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری در توسعه کلانشهرها است و یکی از ابزارهای تحقق شهر الکترونیک استفاده از کارت‌های الکترونیکی در بخش پرداخت مالی است.

وی تأکید کرد: پرداخت الکترونیکی از سال 1388 در اتوبوس‌رانی شهر اصفهان مورد استفاده قرار گرفت و به عنوان بلیط الکترونیکی جایگزین بلیط کاغذی شد با گسترش کاربرد ،فراتر از یک بلیط الکترونیکی امروز به عنوان کیف الکترونیکی و تحت نام اصفهان کارت مورد استفاده شهروندان اصفهانی قرار گرفته است.

سرپرست اصفهان کارت در اصفهان ادامه داد: اصفهان کارت مدیریت کیف پول را به صورت الکترونیکی برای شهروندان فراهم کرده است و علاوه بر رعایت نکات ایمنی سهولت در پرداخت را نیز به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: از ویژگی‌های برجسته اصفهان کارت انجام تراکنش در کم‌ترین زمان ممکن و در بستری امن است که علاوه بر جلوگیری هدر رفتن سرمایه‌های ملی در تولید اسکناس و بلیط کاغذی سبب تشویق شهروندان در استفاده از خدمات پرداخت الکترونیکی شده است.

گلی با بیان اینکه از طرفی اصفهان کارت را می‌توان جایگزینی مناسب برای پول خرد دانست، اضافه کرد: همچنین با حذف اسکناس و بلیط کاغذی سلامت و بهداشت شهروندان تأمین می‌شود.

انتهای پیام/2301/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول