اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پلبس مشهد اعلام کرد:

دستگیری سارقان حرفه‌ای چک در مشهد

خبرگزاری فارس: دو سارق حرفه‌ای که با چک‌های مسروقه تابلو فرش‌های نفیس در مشهد خریداری می‌کردند؛ شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای چک در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در پی وصول پرونده‌ای از کلانتری 12 مشهد مبنی بر اینکه شخصی تعداد زیادی از تابلو فرش‌های نفیس خود را به ارزش 170 میلیون ریال به فرد دیگری فروخته و در قبال وجه آنان یک فقره چک از خریدار دریافت کرده که هنگام وصول چک مشخص شده این چک مسروقه است؛ پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات پلیسی آغاز شد.

با توجه به اهمیت موضوع کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مراتب را در دستور کار خود قرار دادند و پس از انجام چهره‌نگاری و بررسی بانک اطلاعات مجرمان متهم 45 ساله را شناسایی و دستگیر کردند.

کارآگاهان با بررسی سوابق نامبرده از طریق اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی دریافتند متهم دارای چندین فقره سوابق کلاهبرداری است که درحال حاضر به اتهام کلاهبرداری در ندامتگاه مرکزی مشهد بسر می‌برد.

با هماهنگی مقام قضایی نامبرده جهت تحقیقات کامل از زندان تحویل و در اختیار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

متهم دربازجویی‌های اولیه ابتدا منکر هر گونه اقدام مجرمانه‌ای بود؛ اما با انجام بازجویی‌های فنی و ارائه دلائل و شواهد غیر‌قابل انکار، ناچار به بیان حقیقت شد و اعتراف کرد با همدستی فردی 39 ساله به نام اصغر اقدام به سرقت چک کرده‌اند و با استفاده از چک‌های سرقتی تعدادی تابلو فرش خریداری که پس از مدتی دستگیر شده‌اند.

کارآگاهان پلیس آگاهی در این ارتباط همدست متهم را به همراه چند تن از مال‌خران اموال مسروقه دستگیر و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

انتهای پیام/70005/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول