اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فوت رئیس هیئت پنج ماه سپری می‌شود

ادامه بلاتکلیفی چوگان اصفهان

خبرگزاری فارس: پس از پنج ماهی که از فوت رئیس سابق هیئت چوگان استان اصفهان می‌گذرد، این هیئت همچنان بدون رئیس وضعیت بلاتکلیفی را سپری می‌کند.

ادامه بلاتکلیفی چوگان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرداد ماه سال جاری محمدرضا عابدی رئیس هیئت چوگان استان اصفهان در سانحه تصادف فوت شد تا این هیئت رئیس خود را از دست بدهد.

با وجودی که چندین ماه از فوت رئیس هیئت چوگان سپری می‌شود، هنوز سرپرستی برای این هیئت انتخاب نشده است تا چوگان اصفهان وضعیت بلاتکلیفی را سپری کند.

این در حالی است که دو سال بود ریاست عابدی در هیئت چوگان به پایان رسیده بود اما به دلیل اختلاف نظرهای موجود، مجمع انتخاباتی این هیئت برگزار نمی‌شد.

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از مدتی قبل فردی را برای سرپرستی هیئت چوگان به فدراسیون پیشنهاد کرده‌ایم.

غلام ابراهیمی ادامه داد: مشخص نیست که چرا فدراسیون جوابی به این پیشنهاد نداده است، در صورتی که با این فرد پیشنهادی مخالف هستند، می‌توانند این مسئله را اعلام کنند تا فرد دیگری را معرفی کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بلاتکلیف این هیئت بیان کرد: با توجه به اینکه فدراسیون چوگان جواب مشخصی به ما نداده است، با دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها مکاتباتی را صورت داده‌ایم.

انتهای پیام/63006/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول