اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صفرخانلو خبر داد

اجرای طرح‌های آموزش همگانی در مشکین‌ دشت

خبرگزاری فارس: شهردار مشکین دشت کرج گفت: به منظور کنترل و جلوگیری از حوادث طرح‌های آموزش همگانی در این منطقه اجرا می‌شود.

اجرای طرح‌های آموزش همگانی در مشکین‌ دشت

علیرضا صفرخانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: خسارات جانی و مالی ناشی از حوادث می‌تواند با ارائه آموزش‌های همگانی کاهش داده شود.

وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده قرار است از 20 دی ماه تا پایان سال‌جاری دوره‌های آموزشی همگانی برای عموم در این منطقه برگزار شود.

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از مردم در هنگام مواجه شدن با خطر قادر به تصمیم‌گیری نیستند افزود: ارائه آموزش‌ها در این زمینه می‌تواند نقش موثری را در کاهش خسارات داشته باشد.

صفرخانلو گفت: اگر در بین خانواده‌ها حتی یک نفر نیز در این دوره‌های آموزشی حضور داشته باشد و این آموزش‌ها را فرا بگیرند می‌توانند به عنوان ناجی در مواقع خطر محسوب شده و از بروز بسیاری از خطرات جلوگیری به عمل آورند.

شهردار مشکین دشت با بیان اینکه ارائه این آموزش‌ها در بین دانش‌آموزان نقش موثری را دارد گفت: با برگزاری این دوره‌های آموزشی در بین دانش‌آموزان می‌توانیم علاوه بر ارائه آموزش‌ها به آنان، موارد عنوان شده را به خانواده‌ها نیز انتقال دهیم.

*راه‌اندازی دومین ایستگاه آتش‌نشانی در مشکین دشت

صفرخانلو در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی دومین ایستگاه آتش‌نشانی در این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به افزایش نرخ جمعیت در مشکین دشت و نیاز شهر به آتش‌نشانی لذا با تمهیدات اندیشیده شده دومین ایستگاه آتش‌نشانی در این منطقه راه‌اندازی شد.

وی اظهار داشت: البته این ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک بعثت مشکین دشت که فاقد آتش‌نشانی بود راه‌اندازی شده است.

این مسئول تأکید کرد: بعد مسافت مشکین دشت تا شهرک بعثت سبب شد تا این ایستگاه آتش‌نشانی در این شهرک راه‌اندازی شود و نیاز مردم به این مهم را تأمین کرده است.

صفرخانلو گفت: این ایستگاه در زمینی به مساحت 800 متر مربع و با زیربنای 400 متر احداث شده است.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول