اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران:

نفت تهران در ادامه بازی‌های لیگ نتایج بهتری را کسب می‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم ما بعد از شکست در برابر استقلال که با اخراج و محرومیت بازیکنان ما همراه بود، افت کرد اما تلاش می‌کنیم در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم.

نفت تهران در ادامه بازی‌های لیگ نتایج بهتری را کسب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور ابراهیم‌زاده جمعه شب در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و نفت تهران اظهار داشت: بازی کردن در خانه حریفان معمولا کار بسیار سختی است و در مقابل آلومینیوم بازی سختی را خواهیم داشت.

وی افزود: تیم نفت تهران بازیکنانی همچون احمد آل نعمه، هادی شکوری، علی عزتی و رحیم زهیری را در این دیدار در اختیار ندارد اما تلاش می‌کند با نفرات جایگزین با دست پر از زمین خارج شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد آمادگی بازیکنان جدید نفت به خصوص امین منوچهری و میثم حسینی، اضافه کرد: اظهاراتم در این خصوص به گونه دیگری در برخی سایت‌ها منعکس شده، چون من تنها گفته بودم که ایمان موسوی تا زمان رفتن به استقلال در تمرینات ما حاضر بود اما امین منوچهری و میثم حسینی 12 روز بود که با استقلال تمرین نکرده بودند، در هر صورت این بازیکنان مورد نظر ما بودند و قطعا به تیم ما کمک خواهند کرد.

ابراهیم‌زاده عنوان کرد: ما امسال تلاش می‌کنیم، جایگاه نفت کمتر از سال گذشته نباشد، اما کار سختی را در رقابت با تیم‌هایی که هزینه‌های فراوانی را انجام داده‌اند در پیش داریم.

وی آغاز افت تیم نفت در لیگ امسال را از هفته سیزدهم عنوان کرد و متذکر شد: تیم ما از بازی با استقلال در هفته سیزدهم و شکست برابر این تیم که با اخراج و محرومیت بازیکنان ما همراه بود، افت کرد و آسیب دیدگی برخی بازیکنان و بدشانسی نیز در این مسئله مؤثر بود، اما تلاش می کنیم در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم.

انتهای پیام/88007/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول