اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از گلایه‏های رئیس هیئت کونگ‏فوی استان تهران گزارش می‏دهد

هیئت کونگ‏فوی تهران فاقد مکان اداری است/ نامه‏نگاری‏ها را در خیابان انجام می‏دهیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کونگ‏فوی استان تهران با بیان اینکه هیئت کونگ‏فوی تهران در دو سال اخیر فاقد مکان اداری است، گفت: نامه‏نگاری‏ها را در خیابان انجام می‏دهیم.

هیئت کونگ‏فوی تهران فاقد مکان اداری است/ نامه‏نگاری‏ها را در خیابان انجام می‏دهیم

مجید بامدادی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، از فقدان مکان اداری برای این ورزش دارای سبک‏ها مختلف رزمی در دو سال اخیر گلایه کرد و اظهار داشت: در حال حاضر، هیئت کونگ‏فوی استان تهران دارای 16 سبک رزمی است.

وی ادامه داد: این در حالی است که به چند انجمن ورزشی یک مکان واگذار شده و کونگ‏فوی استان تهران همچنان بدون مکان اداری مشخص مانده است.

بامدادی اضافه کرد: این هیئت تاکنون از هزینه‏های شخصی و از مکانی شخصی به عنوان دفتر و اتاق فکر تصمیم‏گیری استفاده می‏کرد.

رئیس هیئت کونگ‌فوی استان تهران افزود: این هیئت در سراسر استان تهران دارای نزدیک به 50 هیئت زیرمجموعه است؛ اما این مجموعه با وجود چنین سطح گستردگی و آمار جمعیتی فعال از این دست مشکلات رنج می‏برد.

بامدادی اضافه کرد: در حال حاضر، برخی هیئت‏های ورزشی استان تهران از دو، سه و حتی چهار مکان اداری بهره‏مند هستند و هیئت کونگ‏فو همچنان مورد بی‏مهری است.

رئیس هیئت کونگ‌فوی استان تهران افزود: تا چند وقت گذشته، تیم‏های کونگ‏فوی زنان و مردان استان تهران به مسابقات فرااستانی اعزام می‏شدند؛ اما برای اعزام این تیم به رقابت‏های استان کرمانشاه، مشکلاتی از جمله فقدان اتاق فکری برای برنامه‏ریزی پیش آمد.

وی ادامه داد: در حال حاضر، مسئولان این هیئت احکام را در خیابان امضا می‏کنند و نامه‏نگاری‏ها را این‌سو و آن‌سو انجام می‏دهند.

بامدادی اضافه کرد: امروز 100 هزار نفر رزمی‏کار در قالب هیئت‏های زیرمجموعه کونگ‏فوی استان تهران فعالیت می‏کنند.

رئیس هیئت کونگ‌فوی استان تهران افزود: مطالبه حال حاضر ما از مسئولان، اختصاص تنها یک اتاق اداری بوده و مجموعه از این همه مکاتبات مستأصل شده است.

وی ادامه داد: از دو سال قبل کمک‏های فدراسیون و از سال گذشته کمک‏های اداره‏کل ورزش و جوانان استان تهران به این هیئت قطع شده و امور از طریق هزینه‏های شخصی دنبال می‏شود.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول