اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نماینده عراقی: تروریست‌ها در صدد حمله به برخی استان‌ها هستند

خبرگزاری فارس: سوزان السعد از نمایندگان پارلمان عراق از نقشه گروهک‌های تروریستی برای اجرای عملیات جنایت‌کارانه در برخی استان‌های عراق خبر داد.

نماینده عراقی: تروریست‌ها در صدد حمله به برخی استان‌ها هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از عراق، «سوزان السعد» از نمایندگان پارلمان عراق و عضو فراکسیون هم پیمانی ملی گفت: اطلاعاتی در اختیار دارد که از وجود نقشه تروریستی برای اجرای عملیات جنایت آمیز در برخی استانهای عراق حکایت دارد.

وی تاکید کرد: اطلاعاتی که وی در اختیار دارد حاکی از این است که با توجه به تمرکز ارتش و نیروهای امنیتی عراق در کربلا به منظور تامین امنیت زائران اربعین امام حسین (ع)، گروهک‌های تروریستی در صدد حمله به برخی استانهای عراق هستند.

السعد همچنین اظهار داشت: تمرکز ارتش و نیروهای امنیتی در کربلا موجب بروز خلا امنیتی در برخی استانهای دیگر شده است زیرا بازرسی دقیقی از کسانی که به این استانها وارد یا از آن خارج می شوند وجود ندارد و اقدامات امنیتی چندانی نیز صورت نمی گیرد.

وی با هشدار به نهادهای امنیتی در این خصوص، همه وزارت خانه ها را به استفاده از تمام تلاش خود برای نقل وانتقال زائران به سمت کربلا فراخوانده و گفت: نباید در این خصوص فقط نیروهای امنیتی و وزارت حمل و نقل تمام مسئولیت را برعهده داشته باشند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول