اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارتش سوریه ۲۰ بمب را در حلب خنثی کرد

خبرگزاری فارس: ارتش سوریه ضمن درگیر شدن در شهرهای مختلف با تروریست‌های مسلح، 20 بمب را که تروریست‌ها در حلب کار گذاشته بوند، خنثی کردند.

ارتش سوریه ۲۰ بمب را در حلب خنثی کرد

به گزارش فارس به نقل از المنار، واحد مهندسی ارتش سوریه دیروز (چهارشنبه) 20 بمب را که افراد مسلح در مسیر تعدادی از مناطق قدیمی حلب کار گذاشته بودند، خنثی کردند.

این در حالی است که درگیری ها در داخل حلب و حومه این استان بویژه در منطقه الخفسه همچنان ادامه دارد.

در ریف دمشق نیز نیروهای ارتش سوریه عملیات هایی را انجام داده و با گروههای تروریستی که به مردم و ساکنان حمله می کردند و اموال آنها را غارت می بردند، درگیر شدند.

خبرگزاری سوریه گزارش داد که این درگیری به تخریب یک مرکز توپخانه ای ضدهوایی افراد مسلح منجر شد.

ارتش سوریه همچنین اقدامات خود برای تعقیب افراد مسلح و سرکردگان آنها در مزارع منطقه السن در ریف حمص را ادامه دادند که این عملیات با کشته و زخمی شدن تعدادی از عناصر تروریستی همراه بود، افراد مسلح همچنین به یک مجتمع ایستگاهی گاز حمله کردند و مقادیری از کالاهای این مرکز را به سرقت بردند، آنها همچنین یک مجتمع تربیتی در ریف حمص را نیز غارت کردند و 13 رایانه را از آن به سرقت بردند.

منابع اطلاع رسانی سوری گزارش دادند که در حسکه نیز اهالی این شهر در مناطق تل علو و روستاهای اطراف آن شب گذشته در مقابل گروه‌های مسلح که به دنبال غارت یک انبار غله بودند، ایستادگی کردند. گروه های تروریست البته در این شهر یک ساختمان هیئت سرمایه گذاری های سوری را به تصرف در آورده و آن را غارت کردند.

از سوی دیگر موسسه موسوم به المرصد السوری از مخالفان دولت سوریه اعلام کرد که افراد مسلح به سمت بالگردهای سوری که در یک پایگاه هوایی در شمال این کشور مستقر هستند، موشک های را شلیک کردند، بر اساس اعلام این مرکز عناصر جبهه النصره و تیپ احرار الشام و سایر یگان های موجود در سوریه در بخش هایی از استان ادلب نیز درگیریهایی را ایجاد کردند و به فرودگاه نظامی تفت ناز حمله کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول