اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری:

آیت‌الله تهرانی معلم بزرگ اخلاق و عرفان بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام تسلیت عنوان کرد: مرحوم آیت‌الله‌العظمی تهرانی معلم بزرگ اخلاق و عرفان بود.

آیت‌الله تهرانی معلم بزرگ اخلاق و عرفان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رضا رمضانی در پیام تسلیت خود به مناسبت ارتحال حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی آورده است: انالله و انا‌الیه‌راجعون، رحلت عالم ربانی، معلم اخلاق و استاد بزرگ حوزه‌های علمیه تهران حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی را به پیشگاه اقدس حضرت بقیة‌الله‌الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع بزرگوار شیعه، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، شیفتگان سلوک اخلاقی و عرفانی و تمام علاقه‌مندان آن بزرگوار، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

آن بزرگوار یکی از مفاخر حوزه‌های علمیه و سال‌ها عهده‌دار کرسی تدریس سطوح عالی و خارج فقه و اصول بودند و طلاب و فضلای بسیاری از محضرشان، کسب علم، حکمت، معرفت و ادب کرده‌اند.

ایشان معلم بزرگ اخلاق و عرفان و سرچشمه فیوضات معنوى فراوانی بوده و کلام معطرشان راهنماى اندیشه و عمل ره‌جویان و سالکان به ویژه نسل جوان بود.

آیت‌الله رمضانی در پایان پیام تسلیت خود آورده است: از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و حشر با ائمه طاهرین (ع) و اولیای الهی و برای بیت شریف ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام/2300/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول