اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم

مسمومیت در مخزن سپتیک جان یک نفر را گرفت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: چهار نفر در مخزن سپتیک به شدت مسموم شدند که یک نفر آنان در محل وقوع حادثه جان باخت.

مسمومیت در مخزن سپتیک جان یک نفر را گرفت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبیین حوادث یک هفته گذشته تصریح کرد: در این مدت شاهد حوادثی چون مسمومیت در مخزن سپتیک، تصادف خودرو، مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، برخورد پژو و موتور، سقوط در چاه و تصادف اتوبوس و سواری بودیم.

وی افزود: ظهر روز گذشته در تماسی با مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مسمومیت چند نفر در مخزن سپتیک گزارش شد که به سرعت امدادرسانان اورژانس 115 خود را به محل حادثه رساندند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: پس از حضور امدادرسانان در محل حادثه مشخص شد که چهار نفر به شدت مسموم شده و یک نفر به دلیل مسمومیت بالا در محل حادثه فوت کرده است.

فراهانی با بیان اینکه مأموران اورژانس توانستند جان سه تن از دیگر حادثه‌دیدگان را نجات دهند ابراز داشت: حادثه‌دیدگان با سه دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

وی با اشاره به حادثه تصادف دو دستگاه پژو در اتوبان تهران – قم تصریح کرد: در این حادثه یک مرد 30 ساله به دلیل شدت آسیب‌دیدگی فوت کرد و یک نفر نیز به شدت مجروح شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از دیگر حوادث این مدت را مسمومیت با گاز مونوکسید کربن دانست و گفت: در این حادثه یک نفر دچار مسمومیت شد که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به مرکز درمانی سطح شهر منتقل شد.

وی به برخورد یک دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه موتورسیکلت اشاره و ابراز کرد: این حادثه که در بلوار 15 خرداد رخ داد دو مجروح برجای گذاشت.

فراهانی با بیان اینکه وضعیت جسمانی موتورسوار بسیار وخیم است گفت: این حادثه‌دیده پس از دریافت خدمات نخست درمانی به یکی از بیمارستان‌های سطح شهر منتقل شد.

وی همچنین از برخورد یک دستگاه خودروی پژو 206 در اتوبان قم – تهران خبر داد و بیان کرد: در این حادثه دو تن دیگر نیز به شدت مجروح شدند که به مراکز درمانی سطح شهر انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از وقوع یک مورد سقوط در چاه 20 متری خبر داد و اذعان کرد: فرد حادثه دیده برای درمان به بیمارستان نکویی انتقال یافت.

وی از برخورد یک دستگاه پژو و پراید خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر به شدت مجروح شده و یک خانم 44 ساله به دلیل شدت صدمات و جراحت فوت کرد.

فراهانی ادامه داد: ‌مجروحان حادثه پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در بخش پایانی سخنان خود به تصادف یک دستگاه اتوبوس و خودروی سواری در اتوبان قم - تهران اشاره و خاطرنشان کرد: در این حادثه سه نفر به شدت مصدوم شدند که برای درمان به بیمارستان‌های سطح شهر انتقال یافتند.

انتهای پیام/78005/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول